قتل عام خانوادگی در کرمان / مردی خانه عمه اش را به آتش کشید

به گزارش رکنا ، «دادخدا سالاری»، دادستان عمومی و انقلاب کرمان از دستگیری عامل حریق عمدی یک واحد مسکونی در کمتر از پنج‌ساعت خبر داد و گفت: «در این حادثه سه‌نفر جان خود را از دست داده‌اند و یک تن نیز به‌شدت مجروح شده است.»

او در تشریح این خبر افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در کرمان، مأموران دایره مبارزه با قتل و جنایی پلیس آگاهی و بازپرس شعبه ۸ دادسرای کرمان در محل حادثه حضور یافتند.

تحقیقات در این رابطه شروع شد و مأموران براساس شواهد موجود نسبت به شناسایی عامل این حادثه اقدام کردند. پس از شناسایی متهم دستورات قضائی لازم برای دستگیری او صادر شد.

دستگیری عامل جنایت

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که عامل این حادثه برادرزاده این خانواده بود که در اقدامی ناشی از بی‌اطلاعی و خشم آنی اقدام به آتش‌زدن خانه عمه خود کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به این مطلب که عامل این حریق عمدی در کمتر از پنج‌ساعت و در حین فرار با هوشیاری و اقدامات تخصصی پلیس آگاهی دستگیر شد، ادامه داد: «علت اصلی این حادثه اختلافات خانوادگی مربوط به حوزه‌های مالی و ارث بوده است. همچنین متهم این پرونده پس از تفهیم اتهام با قرار در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 567572 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟