قفل نمایشگاه های کرمانشاه باز شد

نمایشگاه / مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه گفت: نمایشگاه تخصصی مبلمان که از امروز برپا شده است نخستین نمایشگاه استان در سال جاری محسوب می شود.

به گزارش رکنا، بنفشه امامی نیا، با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۲۱ شهریور ماه برپا است، گفت: نمایشگاه مبلمان در قالب ۱۲۰ غرفه و در فضایی به مساحت سه هزار متر مربع آغاز به کار کرده است.

پروتکل های بهداشتی بادقت رعایت می شود

وی با تاکید بر اینکه پروتکل های بهداشتی بادقت در این نمایشگاه رعایت می شود، افزود: از یک هفته قبل کار شست‌ و شو و گندزدایی سالن‌های نمایشگاه با دقت و رعایت کامل موازین بهداشتی صورت گرفته و این امر تا روز پایان نمایشگاه به صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیر امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی کرمانشاه، مردم می‌توانند هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ از نمایشگاه مبلمان بازدید کنند.

براساس مصوبه ستاد استانی کرونا در صورتی که وضعیت شیوع بیماری کرونا در حالت قرمز نباشد، نمایشگاه های تخصصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می تواند برپا شود.

پس از برگزاری نمایشگاه مبلمان، نمایشگاه دفاع مقدس به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس توسط نیروهای مسلح برپا خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 603350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟