مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه انتخاب شد

مدیرکل سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: در طی مسئولیت به عنوان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) تلاش‌هایی انجام شد که نتیجه آن کسب رتبه‌ اول استان کرمانشاه در حوزه اشتغال و خودکفایی در کشور بوده است.

حسین خدرویسی با اشاره به اینکه کرمانشاه از نظر منابع نسبت به استان‌های دیگر تناسب مالی ندارد اما دارای مردم سخاوتمندی است بیان کرد: استان کرمانشاه رتبه اول کمک و همیاری به مردم سیل‌زده کشور را دارد و کمک‌های مردم این استان در ماه رمضان با رشد 450درصدی رتبه اول کشور را نسبت به سرانه جمعیت کسب کرد.

وی با بیان اینکه در 4 سال گذشته حدود 400میلیارد تومان در حوزه اشتغال برای مددجویان از منابع امدادی، منابع بانکی و دولتی استفاده شده است عنوان کرد: در 30 سال گذشته این مبلغ در استان کرمانشاه در حوزه اشتغال هزینه نشده و این مبلغ بی‌سابقه است.

مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بیش از 7هزار واحد مسکن تحویل مددجویان کمیته امداد شد بیان کرد: استان کرمانشاه در حوزه مشارکت‌های مردمی در رتبه اول قرار گرفته است و این نتیجه همکاری و همیاری تمام طبقات مردمی با کمیته امداد است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مراسم با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در زلزله سال گذشته تجربه موفقی را از خود نشان داد‌، اظهار داشت: تمام استان‌های درگیر سیل امسال از تجربه موفقیت آمیز استان کرمانشاه در خروج از بحران زلزله استفاده کردند.

سید منصور برقعی با بیان اینکه همدلی زیادی با دستگاه‌های اجرایی در استان کرمانشاه وجود دارد، عنوان کرد: استان‌های سیل‌زده هنوز سرعت کرمانشاه را در بازسازی پیدا نکرده‌اند و نیازمند مشاوره از مدیران کرمانشاهی در زمینه بازسازی در مناطق سیل‎زده خواهند بود.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه توسعه یافتگی اقتصادی سریع و سالمی خواهد داشت افزود استان کرمانشاه جز استان‌های برتر در کمک و همیاری به مناطق سیل زده بود و کمیته امداد در زمینه تبیین و نهادینه کردن نقش و تأثیر مشارکت‌های مردمی نسبت به فقرزدایی در جامعه تمام تلاش خود را بکار گیرد.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در این مراسم گفت: انتظار مجمع نمایندگان استان از مجموعه مدیریت کمیته امداد امام خمینی(ره) بررسی و شناخت انواع محرومیت‌های مادی و معنوی و تامین نیازهای حمایتی، معیشتی و ارتقای سطح زندگی مددجویان و شناسایی افراد و خانواده‌های نیازمند حمایت در شهرها و روستاها و عشایر است.

‌مدیرکل کمیته امداد ‌استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه بیش از 70درصد اعتبارات کمیته امداد در حوزه سلامت خانواده است، اظهار داشت: توانمند‌سازی و کارآفرینی، تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ کار و تلاش از پایه‌های اساسی خدمت رسانی کمیته امداد ‌است.

محسن رخصی صداقت و درستی در رفتار و کردار را سرلوحه کاری هر منصب برشمرد و بیان کرد: خدمت در نظام اسلامی توفیق بزرگی است و خدمت‌رسانی به محرومان جامعه خدمتی مضاعف است و به طور حتم کاری که با درستی آغاز شود همواره با درستی و پایانی خوب به اتمام خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک خدمت به قشر محروم و نیازمند نه تنها موجب سعادت بشری است بلکه دستورات خداوند تبارک و تعالی را اجراء کرده‌ایم و خدمت به این قشر که از ولی نعمتان انقلاب و جامعه هستند بسیار ارزشمند و جایگاه بالایی نزد ایزد منان دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از دستگاه‌های مختلف خواست تا مثل همیشه یاری‌گر کمیته امداد امام خمینی (ره) باشند تا به مردم خدمت کنند و افزود: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در کشور روز به روز شاهد افزایش مراجعان به کمیته امداد امام خمینی(ره) هستیم که تمام دستگاه‎های اجرایی برای خدمات‌رسانی به مردم با کمیته امداد همیار باشند.

در این مراسم از خدمات حسین خدرویسی قدردانی و محسن رخصی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟