مثبت شدن آزمایش بیمار ۶۵ ساله سقزی/شناسایی یک مورد دیگر در سنندج

فرزین رضاعی ضمن تایید ورود ویروس کرونا به استان کردستان، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و با اعلام نتایج ارسالی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم اکنون یک بیمار ۶۵ سالگی سقزی به ویروس کرونا مبتلا شده است.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با گسترش شایع شدن این بیماری، افزود: به محض اطلاع از مثبت اعلام شدن تست کرونا این بیمار تمامی اعضای خانواده وی قرنطینه شده و اقدامات درمانی در راستای درمان نامبرده نیز در بیمارستان سقز در دست انجام است.

وی با اشاره به مثبت اعلام شدن نتایج اولیه آزمایشی یک مورد دیگر در بیمارستان توحید سنندج، گفت: آزمایش های اولیه نشان می دهد که فرد دیگری در بیمارستان توحید سنندج به کرونا ویروس مبتلا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: در حال حاضر پیگیری برای انجام آزمایش های تکمیلی و تایید مبتلا شدن قطعی این فرد به ویروس کرونا نیز ادامه دارد.

وی ضمن اشاره به بسیج کردن تمامی ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی در راستای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی کردستان و دیگر مراکز بهداشتی و درمانی به صورت ۱۰۰ درصد آماده ارائه خدمات مختلف به بیماران در سطح استان و بیماران احتمالی و کرونا ویروس هستند.

ظهر امروز سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در گفت‌گو با بخش خبری شبکه یک سیما ورود این ویروس به استان کردستان را تایید کرد و افزود: نتایج آزمایش‌های یک نفر مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان مثبت اعلام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 546799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟