برترآموز جدیدترین روش درآمدزایی در منزل بدون سرمایه در سال ۱۴۰۲ را معرفی کرد !

 

طبق گزارشات سایت آموزشی برتر آموز حوزه هایی همانند آموزش زبان انگلیسی ماهانه بیش از 90 هزار، حوزه مهاجرت بیش از 100 هزار بار، حوزه خرید اسباب بازی بیش از 300 هزار بار در طی یک ماه در گوگل جست و جو می‌شود.

اما این آمار چه کمکی به ما خواهد کرد؟ چگونه می‌توانیم از این حوزه ها کسب کنیم ؟ پیشنهاد می کنیم برای پاسخ به این سؤالات در ادامه با ما همراه باشید.

چگونه از وبسایت شخصی، درآمد میلیاردی داشته باشیم؟

زمانی که شما می‌خواهید یک کسب و کار راه اندازی کنید مهم‌ترین معیار شما برند خواهد بود. شما می‌توانید با داشتن یک سایت اینترنتی فروش کالا، برند خودتان را در ذهن هزاران کاربر پرورش دهید!

جدیدترین روش های کسب درآمد

برای نمونه فرض میکنیم قصد تاسیس یک فروشگاه آنلاین اسباب بازی و توسعه برند خود دارید؛ در ابتدا شما باید بدانید که در حال حاضر این حوزه بیش از 300 هزار بار در ماه در گوگل جست و جو می‌شود. حالا فرض کنید که قصد دارید فقط یک محصول را با حاشیه سود 100 هزار تومان به فروش برسانید و در ماه از بین 300 هزار کاربر فقط 10 هزار نفر محصول را از شما خریداری کنند؛ حدس میزنید چه رقمی حاصل شود ؟ درست است ، از فروش یک فقط یک محصول به فقط ۱۰هزار مشتری، در یک ماه 1 میلیارد تومان سود خالص را ازآن خود میکنید. حالا این آمار را در مقیاس تنوع بالایی از محصولات بسنجید ...

حال با این تفاسیر چرا راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نباید منطقی باشد ؟ قطعاً که منطقیست؛ البته زمانی منطقی‌است که دانش و تخصص رقم زدن چنین فروشی را داشته باشید.

دانش رقم زدن درآمد میلیاردی از فروش فقط یک محصول چیست؟

سئو یا به عبارتی بهینه سازی موتور جست و جوی گوگل (SEO) دانشی که با افزایش رتبه وبسایت شما در گوگل باعث افزایش کاربران ورودی به سایت شما و خرید محصولات می شود. اما چگونه می‌توان سئو را یاد گرفت؟ نیاز به تخصص اولیه دارد؟ فرایند سئو چقدر زمان میبرد؟

از همین امروز میتوان با طی کردن دوره های آموزش سئو برترآموز و تجربیات استاد حبیبی راد ، به راحتی سایت خودتان را راه اندازی و به نتایج برتر گوگل برسانید. اینکه چطور یک سایت راه اندازی کنید هم دانشیست که به لطف دانش سئو کسب می کنید. امروز بیش از نیمی از سایت های دنیا توسط سیستم وردپرس مدیریت می شوند که این سیستم عامل ، پیشرفته و بی دردسرترین سیستم عامل حال حاضر است . برای کسب دانش راه اندازی یک سایت شخصی از صفر تا صد کافیست فقط ۲ الی ۳ ساعت زمان بگذارید و با راه اندازی سایت شخصی خودتان و قرار دادن محصولات ، آماده اجرای تکنیک های سئو باشید ...

فرایند رتبه گرفتن در گوگل و رسیدن به ۳ لینک اول گوگل ممکن است تا ۸ ماه زمان ببرد، اما کسب درآمد از ماه دوم و سوم آغاز میشود. سئو پیش نیاز خاصی ندارد و همه چیز از انتخاب حوزه کاری و نام برند آغاز می شود. در ادامه هرچه لازم باشد آموزش میبینید 

 

کسب درآمد از اینترنت با برترآموز

سئو چه نتایج دیگری به ارمغان می آورد ؟

میزان فروش سایت با قدرت سئو سایت شما رابطه مستقیم دارد. یعنی اگر به درستی سئو سایت خودتان را بهبود دهید و روی موضوعات متعددی در نتایج برتر گوگل نمایش داده شوید بی شک ارقام شگفت انگیزی را کسب خواهید کرد .

از طرفی با برند شدن مجموعه و سایت خود؛ علاوه بر اینکه در ذهن کاربر به عنوان یک برند خوب در حوزه خودتان ثبت میشوید ، اصطلاحاً برسر زبان ها می افتید و همه جا حرف از شما خواهد بود. این امر به واسطه قدرت برندینگ حاصل میشود لذت بخش بودنش انکار نکردنیست!

البته ناگفته نماند که شما با آموزش سئو و با یادگیری صفر تا صد آن به راحتی می‌توانید به روش های دیگر هم درآمد زایی کنید که این روش ها دیگر واقعا نیاز به سرمایه ای ندارند. روش های درآمد زایی از سئو عبارت اند از :

  1. مشاور سئو: اگر شما به عنوان یک متخصص سئو دیده و شناخته شوید، قطعاً پروژه های زیاد به سمت شما روانه خواهد شد که شما کافیست آنهارا با دانش خود مدیریت و درآمد های نجومی کسب کنید.

  2. پذیرش پروژه: سایت های داخلی بسیاری وجود دارند که به دلیل ضعف سئویی ، نمی‌توانند درآمد خوبی داشته باشند و درانتظار شما و دانشتان هستند که با پذیرش پروژه آنها در کسب و کارشان تحول ایجاد کنید و درآمد قابل توجهی را فقط با اتکا به دانش خود کسب کنید.

تأثیر برند کسب و کار بر میزان فروش محصولات:

بی شک شما با مفهوم برند آشنا هستید و در این بخش به صورت تخصصی می‌خواهیم به شما قدرت برندنیگ را نشان دهیم. اکثر شما کاربران، با سایت های دیجی کالا و علی بابا و... آشنا هستید؛ این سایت ها به واسطه برند معروف خود و رابط کاربری توانسته‌اند که بازار را در دست بگیرند ولی چگونه؟ با اجرای تکنیک های سئو و تقویت برند

یکی از ویژگی های دیگر برندینگ سایت افزایش میزان اعتماد کاربران و عادی سازی فرایند خرید از سایت می‌شود. به عنوان مثال سایت دیجی کالا به عنوان سایتی که در خرید و فروش محصولات افراد شریک است؛ می‌توانند در روز بالای چندین میلیارد خرید و فروش داشته باشد. در صورتی که برخی از سایت ها ممکن است روی محصولاتی از سایت دیجی کالا هم رتبه سئو بهترِ داشته باشند و در نتایج بهتری باشند ولی کاربران باز هم به سراغ دیجی کالا برای خرید می‌روند دلیل اصلی چیست؟

قدرت برندینگ، قدرتمند کردن برند صراحتاً برابر است با افزایش اعتماد کاربران و در نهایت افزایش میزان فروش. به همین علت برخی از سایت ها به صورت مداوم و طولانی مدت هزینه های بسیار زیادی برای تبلیغات و برندینگ سایت خود انجام می‌دهند( همانند تبلیغات بنری در سطح شهر و تبلیغات تلویزیونی و شبکه های اجتماعی و...)

علی بابا نیز از سایت های دیگر است که به واسطه برند خود به برترین سایت ایرانی در حوزه خرید و فروش بلیط تبدیل شده است. اکثر کاربران ایرانی به واسطه برند معتبر و قدرتمند علی بابا و طراحی خوب سایت، برای تهیه بلیط از این سایت استفاده می‌کنند)

آموزش سئو با برترآموز

برتر آموز بهترین منبع آموزشی سئو و وردپرس پایه تا پیشرفته است ...

یافتن بهترین دوره آموزش سئو و طراحی سایت متناسب با سطح انتظار شما ، قطعاً کمی دشوار خواهد بود. اما برتر آموز به عنوان جامع‌ترین منبع آموزشی آماده ارائه صفر تا صد آموزش‌ وردپرس و سئو است. از نحوه ایجاد یک سایت وردپرسی و آموزش کامل سئو سایت به صورت تخصصی گرفته تا آموزش دریافت پروژه و بازاریابی دیجیتال ...

تمامی دوره‌های آموزشی به همراه پشتیبانی دائم پیشرفته ارائه می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و پرسش سوالات، می توانید به پشتیبانی چت آنلاین سایت مراجعه کنید ...

 

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟