تصویری جدید از بازیگران «پایتخت» در کنارهم /  بازیگر معروف در گریمی کاملا متفاوت / قدردانی صمیمانه آرمین زارعی از طرفدارانش

سریال پایتخت دنبال کنندگان زیادی دارد. کارگردان سریال پایتخت سیروس مقدم است و محسن تنبانده در سریال پایتخت نقش مهمی دارد. سریال پایتخت معمولا در نوروز پخش می‌شود و از سریال پایتخت استقبال زیادی می شود.

رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:  

امیرحسین صدیق، بازیگر سینما و تلویزیون در جدیدترین فعالیت مجازی اش تصویر متفاوتی از خود را به اشتراک گذاشت.

/

مجید واشقانی، بازیگر تلویزیون و تئاتر با انتشار تصویری از خود در صفحه شخصی اش نوشته است:

/

حامد همایون، خواننده موسیقی سبک پاپ به تازگی پستی را در صفحه خود منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می کنید.

/

برزو ارجمند، بازیگر شناخته شده ایرانی با اشتراک گذاشتن پست زیر در صفحه اش تولد احسان کرمی مجری معروف را تبریک گفت.

/

"احسان جانم ، رفیق ، چه خوب که هستی ، چه خوب که بچه هامون اینقدر بهم نزدیکن ، چه خوب که میتونیم تکیه کنیم به رفاقتمون ، برادر تولدت مبارک"

آرمین زارعی، خواننده پرطرفدار ایرانی، در جدیدترین فعالیت مجازی اش پست زیر را منتشر کرده و نوشته است:

/

"هنوزم با تک تک ابراز احساساتتون ذوق میکنم و انرژی غیر قابل باور میگیرم ... مرسی که تو‌و تمام این ‌سالها کنارم هستین و‌ بی منت حمایتم‌ میکنید ... به احترام‌ همتون تمام قد می ایستام ... من عاشقانه دوستون دارم و به داشتن تک تکتون مینازم"

علیرضا خمسه، بازیگر نقش باباپنجعلی در سریال «پایتخت» با انتشار تصویری از خود در کنار هومن حاجی عبداللهی و نسرین نصرتی صفحه اش را بروزرسانی کرد.

/

پدرام کریمی، مجری برنامه های تلویزیونی تصویر زیر را در استوری صفحه مجازی خود به اشتراک گذاشت.

/

کدخبر: 704437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟