هنرنمایی امیر جعفری و امین حیایی در آمریکا با آهنگ تتلو ! + فیلم
حجم ویدیو: 4.52M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59

امیر جعفری و امین حیایی در نمایی از فیلم «رقصنده» با آهنگ تتلو هنرمایی کردند. تتلو از زمانیکه در ایران بود تا زمانی که از کشور خارج شد مورد توجه رسانه ها بوده است. تتلو در ایران طرفداران زیادی دارد. تتلو برای بسیاری از جوان ها و نوجوان ها تبدیل به الگو شده است. مدتی قبل الناز شاکردوست بازیگر نام آشنای سینمای ایران نیز تتلو را یک اعجوبه دانست.

به گزارش رکنا، فیلم کمدی «رقصنده» توسط بهمن گودرزى ساخته‌شده است و امین حیایى و امیر جعفرى در کنار امیرحسین رستمى نقش‌های اصلى آن را بازى می‌کنند.

«رقصنده» داستان ورزشکارى (با نقش آفرینی امیر جعفری) را روایت می‌کند که به‌قصد پیشرفت زیر بار مهاجرت و پناهندگى می‌رود اما از جایى به بعد در جریانى قرار داده می‌شود که او را به یک بچه معروف مجازى تبدیل می‌کنند و حالا بازى براى او عوض می‌شود ...

صدای امیر تتلو در این تیزر از فیلم کمدی «رقصنده» به‌وضوح شنیده می‌شود؛ باید دید در نسخه نهایی این فیلم که جهت پروانه نمایش ارائه می‌شود، صدایی از این خواننده پرحاشیه وجود خواهد داشت یا خیر.

مرتضى رحیمى، یزدان فتوحى، سالار کریم‌خانی، علی بنایی، شکوفه رجب‌زاده و سامبو دیگر نقش‌های این فیلم را بازى می‌کنند. فیلم‌نامه این کار را آرش قادرى نوشته و حمید اکبرى خامنه بازنویسى آن را بر عهده داشته است.

مرتضى شایسته تهیه‌کنندگی این فیلم را در هدایت فیلم بر عهده دارد و کمپانى p.s.f آن را تولید می‌کند.

عوامل اصلى این فیلم عبارت‌اند از:

تدوین: سیامک مهماندوست، مدیر فیلمبردارى: فرشاد گل سفیدى، صدابردار: سعید بجنوردى، طراح صحنه و لباس: آبتین برقى، طراح گریم: سیامک احمدى، برنامه ریز و دستیار اول: على نوابى، منشى صحنه: مارال فتحى، مدیر تولید: رضا کریمى، مدیر اجرایى: نادر ایمانى، مدیر تدارکات: رسول حاتمى روابط عمومى: ادریس رفیع زاده، ساخت تیزر: ستاره اندیشه..

 

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده است

منبع: شماره یک

 

 

کدخبر: 704421 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟