عکس متفاوت بهرام رادان و رعنا آزادی ور

بهرام رادان بازیگر معروف سینمای کشورمان است. بهرام رادان در سریال نمایش خانگی جیران ایفای نقش کرده است. بهرام رادان از سال 78 به فعالیت پرداخت. عکسی که می بینید از بهرام رادان و رعنا آزادی ور 2 بازیگر سریال نمایش خانگی جیران است. بهرام رادان در فیلم های داریوش مهرجویی، رخشان بنی اعتماد ، مسعود کیمیایی و ... ایفای نقش کرده است.

بهرام رادان و رعنا آزادی ور، بازیگران سریال نمایش خانگی جیران عکسی به یادگار با هم گرفتند.

در این عکس که در پشت صحنه این سریال گرفته شده، علاوه بر رادان و آزادی ور، هنرمند خردسال مجموعه نیز حضور دارد.

ازدواج رعنا آزادی ور با مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور به تازگی با مهدی پاکدل بازیگر ازدواج کرده است.

رعنا آزادی ور که به تازگی با مهدی پاکدل ازدواج کرده، بازیگر مطرح سینمای ایران است که با بازی در فیلم مارمولک وارد دنیای حرفه ای بازیگری شد و در چهارراه استانبول هم با مهدی پاکدل هم بازی بود.

انتشار عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور بازیگر کشورمان ماجراهایی از ازدواج مجدد آقای بازیگر را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت و باعث شکل گیری حواشی تازه ای شد.

رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس موجب گمانه زنی هایی از ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور شد. خبر ازدواج این زوج را عاطفه رضوی اعلام کرد.

نمایش خانه بوشاسپ درازدست به کارگردانی علی اتحاد که سال ۹۶ روی صحنه رفت اولین تجربه تئاتری رعنا آزادی ور بود که در این نمایش با مهدی پاکدل همبازی شد.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 703497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟