عکس همه بازیگران ایرانی که کرونا گرفتند

به گزارش گروه چهره ها رکنا، پرستو صالحی بازیگر ایرانی در اینستاگرام خود عکس بازیگران ایرانی که تا به امروز کرونا گرفته اند را منتشر کرد و متنی انتقادی درباره این تصویر نوشت.

بازیگران کرونایی

او اینطور گفت:

می دونید همه ی این بازیگران عزیز در پانزده ماه گذشته کرونا گرفتند؟ البته خیلی هاشون همراه با خانواده ... وقتی فیلم و سریال و برنامه هاشونو می بینید فکر کردید که چه خطر بزرگی تهدیدشون می کنه که نمی تونن ماسک بزنن و فاصله ایمنی و پروتکل هارو رعایت کنند ؟ احتمالا یک عده می فرمایند خب پولشو می گیرن، آخه پولِ خون !؟!؟

چرا یک عده از ما فقط مرده پرستیم؟ چطور می تونیم از درگذشت استادان چنگیز جلیلوند، پرویز پور حسینی،اکبر عالمی، کامبوزیا پرتویی، خسرو سینایی، کریم اکبری مبارکه و علی انصاریان غصه بخوریم و پست و استوری تسلیت بگذاریم ولی از طرف دیگه از اختصاص دادن سهمی از واکسن به همون صنف که تنها صنفی هست که نمی تونه ماسک بزنه و پروتکل هارو رعایت کنه، ناراحت بشیم و جبهه بگیریم !؟

بله "خون بازیگران رنگین تر از خون مردم نیست ولی جونشون اندازه ی بقیه مردم ارزشمنده"

من سالهاست ممنوع کارم، گفتن این حرف ها هم منو شامل واکسن زدن نمی کنه، ولی دلم می گیره وقتی می بینم و می خونم که یک عده می تازند به صنفی که همیشه دیواری ازش کوتاه تر پیدا نشده و نمیشه ... رفقا پست و استوری صفحه سیاه کردن بعد مرگ هنرمندان نه به درد خودشون می خوره نه خانواده هاشون ... اینارو گفتم که بگم تا هستیم قدر همدیگه رو بدونیم و از سلامت هم لذت ببریم و یادمون باشه که چه گَرد غم و وحشت عظیمِ بیشتری بعد از فوت هر چهره ی محبوبی بر صورت جامعه میشینه... فکر می کنم مخصوصا رفتن علی انصاریان این رو به همه ثابت کرد.

پرستو_صالحی

بازیگر_سابق

واکسن_کرونا_مطالبه_ملی

پی نوشت : بنده این تعداد هنرمندان رو در جریان بودم قطعا تعداد بیشتری درگیر کرونا شده اند در این ایام

ضمن احترام به برخی دوستان کامنت هارو می بندم چون نزدیک بودن به مرگ هم نتونسته بعضی از ماهارو آدم کنهآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 690925 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟