حسام نواب صفوی: برای مرگ من نقشه داشتند !

به گزارش گروه چهره ها رکنا، حسام نواب صفوی بازیگر نام آشنای سینمای ایران که چندی پیش خبر از لغو پروانه وکالت او به میان آمد پست جدیدی در اینستاگرام منتشر کرد و درباره حواشی چند وقت اخیرش اینطور نوشت:

سلام به مردم عزیز کشورم:

اول از همه عذر خواهی میکنم که شما را نگران کردم برای بهبود کامل کرونای انگلیسی و اینکه تست پی سی آر من هنوز مثبت است و باید تست جدید بدهم نیاز به تمدد اعصاب داشتم توطئه گران فکر میکردند من از دنیا میروم برای همین از ضعف من استفاده کردند و اعصاب مرا به هم ریختند قصد داشتم فعلا به فضای مجازی بر نگردم اما متوجه شدم دوستانم نگران من هستند چون این شیطان صفتان نگذاشتند من بهبودی کامل پیدا کنم

به هر حال مشغول بهبود خود هستم جنگی بسیار بزرگ در پیش دارم ولی نه در اینستاگرام بلکه در قوه قضاییه از حال خود شما را با خبر خواهم کرد .

ارادتمند شما سید حسام نواب صفوی.

مدتی قبل

کمال رئوف، دادستان انتظامی مرکز وکلا قوه قضائیه درباره تعلیق وکالت حسام نواب صفوی اینطور گفت:

وی در این باره افزود:خبر تعلیق وکالت آقای نواب صفوی صحت دارد. آقای نواب صفوی در دادسرای کارکنان دولت پرونده کیفری داشته و در آن پرونده محکوم شده است.

حسام نواب صفوی بازیگر نام آشنای سینمای ایران است که مدتی پیش به خاطر کرونا راهی بیمارستان شد. هنوز چند روزی از زمان بستری شدن وی در بیماستان به دلیل کرونا نگذشته بود که خبر بهبود وضعیت وی منتشر شد اما انتشار این خبر کلی حاشیه سازشد چرا که چند نفر از کادرددرمان با کیک و فشفشه درحالی که از خوشحالی دست می زدند وارد اتاق آقای بازیگر شدند. این جنش پایان کرونا حسابی خبرساز شد.

 

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 687068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟