عکس قبل و بعد کشف حجاب خانم مجری معروف / نیلوفر مولایی کیست؟! + فیلم
حجم ویدیو: 15.12M | مدت زمان ویدیو: 00:02:03

به گزارش گروه چهره ها رکنا، تا مدتی قبل نیلوفر مولایی  یکی از مجریان جوانی بود که خیلی زود پله های ترقی را در صدا وسیما طی کرد. او پس از مدتی به یکی از مجریان نسبتا معروف تبدیل شد.اجراهای مناسبتی نیلوفر امامی طیف زیادی از مخاطبان را در برگرفت اما خروجش از کشور و پیوستن او به شبکه ماهواره ای باعث شد شوک بزرگی به مخاطبان تلویزیون وارد شود.

به تازگی فیلمی از نیلوفر مولایی در فضای مجازی درحال پخش شدن است، فیلمی که مربوط به گزارشی از این دختر جوان است. او درحالی است که حجاب کامل دارد در مقابل یکی از تکایای امام حسین(ع) مشغول تهیه گزارش است. او در این گزارش به رشادت های امام حسین(ع) می پردازد و از آنطرف توصیه می کند که مراقب باشیم درصف مقابل امام حسین(ع) قرار نگیریم.

صحبت های نیلوفر مولایی آنچنان با قدرت و صلابت است که وقتی او از کشور خارج شد و بدون حجاب در قاب تلویزیون قرار گرفت دهان خیلی ها از تعجیب باز ماند.

با چه حساب و کتابی

این اولین باری نیست که یک چهره معروف و شاید نسبتا معروف از کشور خارج شده و بدون حجاب در مقابل دوربین قرار گرفته است. اما سوالی که اینجا به وجود می آید این است، چه کسی نیلوفر امامی و یا امثال او را وارد دنیای تصویر در صداوسیما کرده اند. آیا برای اینکه یک فرد بخواهد اجرای تصویری داشته باشد فقط ظاهر زیبا کافی است یا تعهد به کشور و مردم کشورش. اما بی شک می توان گفت رفتارهای دوگانه این افراد که با نگاه مردم کشورشان به جایگاهی رسیدند باعث بروز بی اعتماادی در همه سطوح کشور می شوند.

نیلوفر مولایی کیست؟

نیلوفر مولایی متولد ۱۸ تیر ۱۳۷۴ در تهران بوده و در زمینه اجرا و بازیگری در سینما و تلویزیون ایران فعالیت دارد. او فارغ التحصیل رشته کاردانی (بازیگری) از دانشگاه سروش و کارشناسی مجری گری از دانشکده خبر است. مولایی در سریال در کنار هم در تلویزیون به ایفای نقش پرداخته است.

این مجری جوان سابقه حضور در فیلم سینمایی مرداد به کارگردانی بهمن کامیار ونیز بازی در فیلم کوتاه "دور، نزدیک، نزدیکتر" به کارگردانی مسعود صدر را در کارنامه خود دارد. نیلوفر مولایی سال ۱۳۹۸ ایران را ترک کرد و به شبکه ایران اینترنشنال پیوست. مولایی از گویندگان فعال در حوزه خبر در این شبکه است.

او در کنار فریبا شیرازی، طناز خامه، سیما ثابت و پریسا صادقی مجریان شبکه ایران اینترنشنال فعالیت می کند. این مجری جوان پس از اتمام تحصیلات خود، در برنامه صبحگاهی حوالی امروز در شبکه پنجم سیما به عنوان گوینده و مجری حضور داشت.

همچنین، نیلوفر مولایی مجری گری در اخبار فناوری زومیت را به عهده داشته و به عنوان گوینده نیز در رادیو فعالیت می کرد. مولایی از گویندگان فعال در حوزه خبر در شبکه ایران اینترنشنال است. برخی از اخبار این شبکه خارجی فارسی زبان، درباره تحولات و حواشی سیاسی جمهوری اسلامی است.

پیش تر «مرتضی غرقی» خبرنگار شبکه خبر و مجری برنامه «بدون مرز» در حساب کاربری خود در توئیتر با انتشار تصویری از احمد صمدی، خبرنگار سابق صدا و سیما در شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال، از پدیده مهاجرت مجریان و خبرنگاران صدا و سیما به شبکه‌های فارسی زبان خارجی ابراز تأسف کرده بود.

او در توئیتر خود نوشت: «دو خبرنگار ایرانی احمد صمدی و نیلوفر پورابراهیم را در تلویزیون اینترنشنال دیدم، فلاح و دو خبرنگار قبلی صدا و سیما هم به لندن مهاجرت کرده‌اند، تأسف خوردم که چرا نیرو‌هایی که از جیب ملت تربیت شده‌اند، اکنون در خدمت دشمنان ملت هستند، چرا؟»آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟