ماسک نزدن در پشت پرده ساخت فیلم بهروز افخمی / همه مان کرونا گرفتیم! + فیلم
حجم ویدیو: 1.66M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

ماجرای ماسک نزدن بهروز افخمی در جشنواره فیلم فجر و اظهارنظرهای بعدی او کلی جنجال به پا کرد.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: بهروز افخمی کارگردان در زمان بزگزاری جشنواره فیلم فجر در یک مصاحبه تصویری اعلام کرد.

1398111912352027019620444

"تعطیل کردن سینماها و مدارس و تحمیل کردن ماسک به مردم کار غلطی بوده است."

افخمی با اشاره به اینکه این سیاست‌ها در آمریکا تعیین شده و ایران "کاسه داغتر از آش" شده گفت: "برنامه جهانی وحشت که احتمالا با اهداف سیاسی در آمریکا و انگلیس طراحی شده در ایران طوری اجرا شد که به اصطلاح ما کاسه داغتر از آش شدیم."

اما این پایان ماجرا نبود و زمانیکه عکس هایی از پشت صحنه سریال رعد و برق منتشر شد نشان می داد هیچ کدام از عوامل این سریال به کارگردانی بهروز افخمی از ماسک استفاده نمی کنند. این کارگردان سرشناس درباره حواشی به وجود آمده اینطور گفت:

«در طول بهار آمارهای جهانی را که بررسی کردم دیدم که ویروس با نزدیک شدن به فصل گرم دارد ضعیف می‌شود و گفتم اگر قرار هست بگیریم تو همین تابستان بگیریم.

پس یک سری کارها مثل غرغره آب نمک را کنار گذاشتم و اوایل تابستان کرونا گرفتم‌ و سبک هم گرفتم. در طول فیلمبرداری بچه‌های گروه هم گرفتند چون بهشون اطمینان می‌دادم کرونا برای جوانها و زیر پنجاه سال‌ها خطری ندارد و در تابستان نصف گروه‌مان کرونا گرفتند. پس نه می‌توانستند کسی را آلوده کنند نه خودشان مبتلا بشوند پس با خیال راحت بدون ماسک کارمان را کردیم»

بهروز افخمی در ادامه گفت:«همچنین سریالمان هم درباره زمانی است که کرونا در ایران نبود و اگر بازیگرها زمان کار می‌دیدند پشت صحنه همه ماسک زدند روی روحیه‌شان تاثیر می‌گذاشت.

با همه انتقادهایی که به بهروز افخمی و ایده هایش درباره کرونا به راه افتاد اما این پایان ماجرا نبود و با توجه به پستی که به تازگی شهرام قائدی بازیگر سینما،تئاتر و تلوزیون کشورمان در اینستاگرامش منتشر کرده است نشان می دهد آقای کارگردان مثل قبل به نزدن ماسک و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی ادامه می دهد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 667886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟