کدام گانگستر معروف زمان واکسن زدن در آمریکا با بنیامین بهادری تماس گرفت
حجم ویدیو: 3.43M | مدت زمان ویدیو: 00:00:28

ماجرای واکسن کرونا یی که شهاب حسینی در آمریکا تزریق کرد حواشی زیادی برای آقای بازیگر به همراه داشت.

به گزارش گروه چهره های رکنا: شهاب حسینی بازیگر نام آشنای کشورمان که این روزها مشغول اجرای برنامه هم رفیق است در آمریکا واکسن کرونا تزریق کرد. این اتفاق با انتشار یک ویدیو از زمان تزریق واکسن کرونا توسط شهاب حسینی فاش شد و جنجال زیادی به پا کرد. ماجرا تا جایی پیش رفت که شهاب حسینی مجبور شد به علی پاکزاد خبرنگار سینمایی بگوید من خیلی اتفاقی و به صورت مازاد واکسن کرونا دریافت کردم.

حالا با اینکه شهاب حسینی به همه پرسش ها پاسخ داد گویا حواشی این اتفاق هنوز تمام نشده است.روز دوشنبه ۴ اسفند ماه نیز بنیامین بهادری خواننده پاپ در گفتگو با رادیو تهران از ماجرای عجیبی پرده برداشت. وی در این باره گفت: یک هنرمند درجه‌یک که اسمش را نمی‌برم، از لس‌آنجلس به من زنگ زد و گفت که دارد با کلی گنگستربازی و نامه گرفتن از پزشکان، واکسن می‌زند.

شهاب حسینی پشت پرده واکسن کرونایی فایرز و ماسک ماری جوانا را برملا کرد!

در فضای مجازی برخی کاربران، این روایت را که بدون ذکر نام مطرح شده، به شهاب حسینی مرتبط دانسته‌اند. با این حال ارتباط این دو اتفاق با یکدیگر محل سوال است؛ چراکه شرایط حرفه‌ای این دو چهره مطرح، با یکدیگر تفاوت آشکاری دارد.

از سویی در کارنامه شهاب حسینی و بنیامین بهادری، همکاری با یکدیگر دیده نمی‌شود و از سوی دیگر یکی به عنوان بازیگر و دیگری به عنوان خواننده شناخته می‌شود.

گفتنی است پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه ویدیویی با شرح واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا در شبکه‌های اجتماعی وایرال شد. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از اقدام این ستاره سینما برای شرکت در فرآیند واکسیناسیون انتقاد کردند و آن را نشانه‌ای از کسب درآمد این بازیگر در ایران و استفاده از مواهب زندگی در آمریکا دانستند.

به نظر می‌رسد همزمانی انتشار این ویدیو با نمایش قسمت تازه‌ای از تاک‌شوی «همرفیق» و پخش تیزرهای تلویزیونی اکران فیلم سینمایی «آن شب»، در انتقادات بی‌تاثیر نبوده است زیرا منتقدان به این موضوع اشاره می کردند که این بازیگر سینما از ایران پول درمی آورد و در خارج زندگی مرفه دارد و شهروند آمریکا شده و آنجا واکسنش را می زند در حالیکه مردم ایران دسترسی به امکانات آن واکسن را ندارند و در حال مردن از این بیماری هستندآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 664529 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟