واکشن حسام محمودی به واکسن کرونای بازیگران

حسام محمودی بازیگر سینما وتلوزیون در ماجرای واکسن کرونا اعلام کرد من با بقیه مردم واکسن را تزریق می کنم.

به گزارش رکنا:ماجرا از یک خبر آغاز شد خبری که درآن آمده بود نظام پزشکی در نامه ای خطاب به روابط عمومی وزارت بهداشت خواستار در نظر گرفتن سهمیه ای برای واکسیناسیون برنامه سازان هنری به منظور افزایش تولیدات جهت تحقق بخشیدن به شعار «در خانه بمانیم» شد.

همین نامه واکنش بسیاری از هنرمندان و افراد چهر و سرشناس را به همراه داشت .از لیلا اوتادی تا پدارم شریفی. حالا نیز حسام محمودی بازیگر نام آشنای کشورمان به این مسئله واکنش نشان داد.

این بازیگر مشهور ایرانی که در سریال باخانمان خوش درخشیده است و همچنین بازی بی نظیر او در رمانتیسم عماد و طوبی نیز نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد در گفت وگو با خبرنگار رکنا: درباره اینکه باید در اولیت دریافت واکسن کرونا قرار بگیرد اینطور گفت:

اینکه ما بازیگران درصحنه فیلم برداری نمی توانیم از ماسک استفاده کنیم امری غیرقابل انکار است. در این موضوع که ما بازیگران و هنرمندان به صورت مستقیم با بیماری کرونا روبه رو هستیم و در خطر ابتلای به آن قرار داریم را نمی توانیم انکار کنیم اما واقع بینانه که نگاه کنیم در جامعه بسیاری از مردم هستند که همانند ما در معرض و خطر ابتلا به این بیماری هستند.

حسام محمودی افزود: کارگر عزیزی که هر روز صبح با وسیله نقلیه عمومی به سرکار می رود ویا کارمند محترمی که برای رسیدگی به کار ارباب رجوع از جان و دل مایه می گذارد.

وی ادامه گفت: از اینکه به جامعه بازیگری و هنرمندان توجه شده است متشکریم اما این جمله را از صمیم قلب می گویم ما را جدا از مردم نبینید.ما جزئی کوچکی از جامعه بزرگ ایران هستیم که قلبمان برای تک تک مردم می تپد . اولیت دریافت واکسن کرونا همان چیزی است که سازمان بهداشت جهانی درنظر گرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟