دلیل امیدواری امیررضا دلاوری مشخص شد

امیررضا دلاروی بازیگر جوان ایرانی است که یک دختر به نام دیار دارد.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: امیررضا دلاوری بازیگر سینما وتلوزیون کشورمان دختری به نام دیار دارد و هر ازگاهی عکس دونفره خود و دخترش را منتشر می کند.

امیررضا دلاوری در جدیدترین فعالیت اینستاگرامی خود عکس جدیدی از خود و دخترش دیار منتشر کرده و در شرح این عکس زیبا نوشته است:

لبخند که می زنی سرشار از امید می شوم.

Screenshot_2021-02-13 Amir Reza Delavari ( amirrezadelavari) is on Instagram(1)

از امیررضا دلاوری بیشتر بدانید

امیر رضا دلاوری متولد ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که کار خود را با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرد. او در سال ۷۴ نخستین کار تصویری اش را انجام داد که در واقع یک کلیپ موسیقی ساخته مسعود آب پرور بود و از این راه به دفاتر دیگر معرفی شد و بالاخره کار خود را با سریال مهر خوبان و ترور شروع کرد؛ و با ما چند نفر چهره شد. او جزو ۵۲۰ هنرمندی بود که از محمد سرافراز بابت انتصاب علی اصغر پورمحمدی به عنوان معاون جدید سیما قدردانی کردند.

 

زندگی شخصی آقای بازیگر

 

امیررضا دلاوری بازیگر 44 ساله کشورمان متولد شده در تهران است. امیررضا فرزند ارشد خانواده است و دو برادر کوچکتر از خود بنام های احسان و اشکان دارد.پدر آن ها بازنشسته نیروی هوایی و مادرشان نیز معلم ریاضی بوده است.

امیررضادلاوری چند سالیست با خانم الهام مرادی ازدواج کرده است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟