بهاره افشاری: دیگر آرایش نمی کنم ! چون امیدی ندارم!

بهاره افشاری تصمیم گرفته دیگر آرایش نکند.

به گزارش گروه چهره ها رکنا، بهاره افشاری بازیگر سینما،تئاتر و تلوزیون کشورمان در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکسی از سه سال پیش خود منتشر کرد و در شرح آن اینطور نوشت:

زمانی رو که سالها پیش برای رنگین کردن موهایم میذاشتم نمیگذارم نه به این خاطر که بی انگیزه و بی امید هستم .

برای اینکه یاد گرفتم دیگه صورتم رو با سیلی سرخ نگه ندارم بیشتر خودم باشم اگر حوصله ندارم خب ندارم و لبخندهایم واقعی باشد.

این عکس برای سه سال پیش است که همیشه آراسته و با لبخند مصنوعی بودم اما ته چشمانم امیدی به بهبود اوضاع نداشت.

امروزم را بیشتر دوست دارم .واقعی تر هستم اما امیدم هر روز بیشتر است چون یاد گرفتم فقط خودمان میتوانیم حال خودمان را خوب کنیم.

و برای شما دوست عزیزی که فرمودید ما پر از نشاط هستیم واقعیت این است که نیستیم .

اما یاد گرفتیم از روزهای سخت مان عبور کنیم و مسئولیت کارهایمان رو به عهده بگیریم و همچنان رویاهایمان را دنبال کنیم و با همه دردهایمان امید داشته باشیم چیزی که شما مدعی بودی برایمان به ارمغان میاوری و نیاوردی .

اما ما مردم تاکید میکنم «مردم »پر از امید هستیم و خودمان برای خودمان تدبیر میکنیم.

ما ناجی خودمان هستیم.

Screenshot_2021-02-08 بهاره افشاری ( baharehafshariofficial) • Instagram photos and videos(1)

بهاره افشاری کیست؟

بهاره افشاری (زاده ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در کاشان) هنرپیشه و طراح لباس ایرانی است. وی با بازی در سریال او یک فرشته بود شهرت یافت. سپس با بازی در سریال فاصله‌ها خوش درخشید.

در انتهای شهریور ۱۳۹۴ شایعه شد که او با بنیامین بهادری ازدواج کرده‌است؛ که چندی بعد توسط وی تکذیب شد.

در ابتدا قرار بوده بهاره افشاری در سریال دلنوازان در نقش «یلدا» ایفای نقش کند اما به گفته خودش دو روز مانده به فیلمبرداری قراردادش را فسخ می‌کند. بهاره افشاری که از سال بعد از اکران فیلم پایان‌نامه به مدت سه سال در سینما ممنوع‌الکار شده بود، در برنامهٔ دید در شب در این مورد گفت:

«چطور من می‌توانم روبه‌روی مردمی بایستم که مرا بهاره افشاری کرده‌اند. ابتدا به‌عنوان یک فیلم پلیسی اکشن ساده با او قرارداد بسته شده و بعد برای خروج از فیلم مجبور بوده هشتاد میلیون خسارت بدهد در حالی که چنین پولی را نداشته‌است.»

123

او گفت پلان‌هایی بوده که بیست بار اشتباه بازی کرده و در نهایت مجبور به تن دادن به بازی شده‌است. او همچنین اشاره کرد که در دورهٔ محمود احمدی‌نژاد چند مرتبه به مراسم افطار دعوت شده، اما در آن شرکت نکرده‌است.

بهاره افشاری با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 659735 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟