درخواست عجیب کوروش سلیمانی از سلبریتی ها

به گزارش گروه  چهره ها رکنا: تولید محتوای استارکمیو: کوروش سلیمانی بازیگر نام آشنای سینما،تلوزیون و تئاتر کشور در صفحه مجازی خود در اینستاگرام اینطور نوشت:

 

Screenshot_2021-02-04 کورش سلیمانى_s ( kouroshsoleimani) profile on Instagram • 506 posts

حالا که به دلایل معیشتی و حرفه ای، ما نیز  همچون سایر مشاغل نمی توانیم کار خود را تعطیل کنیم ... و پس از این همه داغ و از دست دادن های پیاپیِ هنرمندان و همکاران عزیزمان که شاید با رعایت نکات حداقلی می توانستیم همچنان از شمع وجود ایشان، ما و خانواده های شان همچنان بهره مند باشیم.

از همه ی همکاران بازیگر استدعا دارم که به جز زمانِ گریم و دقایق بازی، حتما حتما در گفتگوهای پشت صحنه و‌سایر لحظات و ساعات حضور در محل فیلمبرداری ماسک بزنند .

از تمامی عوامل محترم فنّی، سرگروه ها و مدیران هنری و دستیاران زحمتکش تصویر، صدا، صحنه، لباس و ... عاجزانه درخواست می کنم همگی در حین کار ماسک خود را برندارند.

از گریمورهای عزیز خواهش می کنم حتما موقع گریم بازیگران ماسک داشته باشند و بر ما ببخشند اگر از بین بردن جای کش ماسک زحمت آنها را بیشتر می کند.

در اتاق های اسکان، گریم، لباس و محل های بسته ی فیلمبرداری حتما موضوع تهویه در حد بازکردن یک پنجره و یک در را لحاظ کنیم.

از عوامل زحمتکش تدارکات درخواست می کنم در آماده سازی غذا و سایر پذیرایی ها نهایت دقت را اعمال کرده و به میزان کافی مایع دستشویی، ضدعفونی و ماسک در اختیار گروه قرار دهند.

از رانندگان محترم سرویس های پروژه ها خواهش می کنم در هنگام جابجایی عوامل ماسک زده و نیز تعداد سرنشینان خودرو ها را به حداقل برسانند.

از مجریان و کارشناسان تلویزیونی خواهش می کنم تمامی برنامه ها را حتی اخبار را با ماسک اجرا کنند.

از عوامل فنی و سازنده داخل استودیو ها درخواست می کنم حتما فاصله ی اجتماعی را رعایت کرده و ماسک را هرگز از صورت برندارند.

از همکاران هنرمند فعال تئاتری خواهش می کنم در تمرین و کلاسهای آموزشی حتما ماسک بزنند.

از همکاران سالن های تئاتر خواهش می کنم بیش از پیش مسایل بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت کنند.

از تماشاگران محترم خواهش می کنم کاستی های مربوط به رعایت پروتکل ها را به مسئولین سالن ها و گروه اجرایی گوشزد کنند.

از همکاران عزیز رادیو؛ تهیه کنندگان، گویندگان، بازیگران، عوامل فنّی و همگی خواهش می کنم فاصله ی اجتماعی و استفاده از ماسک را جدّی بگیرند.

پ.ن: در صورتیکه تذکر دیگری دارید که من اشاره نکردم، لطفا بفرمایید.

فکر می کنم گاه به سادگی و با رعایت نکات حداقلی می توان از فجایع بزرگ جلوگیری کرد.

کوروش سلیمانی کیست؟

کوروش سلیمانی متولد سوم مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشاه؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران و کارگردان تئاتر است.

وی که تحصیلات دانشگاهی خود در رشتهٔ تئاتر را تا مقطع کارشناسی ارشد و طی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به انجام رسانیده، فعالیت بازیگری خود در تئاتر و تلویزیون را از سال ۱۳۷۰ از شهر کرمانشاه و فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرده‌است.

سلیمانی از سالهای نخست فعالیت هنری خویش _ اوایل دههٔ هفتاد _ تاکنون در ده‌ها نمایش، فیلم سینمایی، سریال تلویزیونی، تله تئاتر و فیلم تلویزیونی بازی کرده که در زیر به تعدادی از آنها اشاره شده‌است. از آغاز دههٔ نود، کورش سلیمانی در کنار بازیگری و بعد از کسب تجربیات دانشگاهی و جشنواره ای در دههٔ هشتاد، به کارگردانی حرفه ای تئاتر نیز می‌پردازد. او همچنین در فاصلهٔ سالهای ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ مجری - کارشناس برنامهٔ تلویزیونی سینما یک بوده‌است. کورش سلیمانی از نوادگان الماسخان کندوله ای شاعر بلندآوازهٔ کرد است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 658176 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟