فیلم بازیگران زن ایرانی که بی حجاب در سینما پخش شد /  توقیف قاتل و حشی یا  لیلا حاتمی با موی تراشیده
حجم ویدیو: 7.72M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

قاتل وحشی فقط به خاطر موهای تراشیده لیلا حاتمی توقیف شد.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: فیلم «قاتل وحشی» حمید نعمت‌‌الله در شرایطی بخاطر نمایش موی تراشیده و گوش‌های لیلا حاتمی برای داوری و حضور در جشنواره فجر پروانه نمایش دریافت نکرده که موارد مشابه این فیلم در چند دهه بدون مشکل و اعتراضی نمایش داده شده‌اند.

فریماه فرجامی در «سرب» سال ۶۸، رویا نونهالی و زهرا داوودنژاد در «زندان زنان» و «بچه‌های بد» سال ۷۹، خاطره حاتمی در «قرنطینه» سال ۸۶، آزاده زارعی در «آمین خواهیم گفت» سال ۹۴ و پانته‌آ بهرام در «شنای پروانه» سال ۹۸ نمونه‌های مشابهی هستند که در دهه‌ها و دولت‌های مختلف با سیاست‌های مختلف مجوز نمایش گرفته‌اند.

قاتل وحشی یک اثر وحشت انگیز

قاتل وحشی فیلمی ایرانی در ژانر وحشت و جنایی-معمایی به کارگردانی حمید نعمت‌الله، و با فیلمنامه‌ای از معصومه بیات و حمید نعمت‌الله، محصول سال ۱۳۹۸ است.

فیلم در میانهٔ راه ساخت به علت مشکل بودجه برای مدتی متوقف شد و همچنین به دلیل اختلافات مالکیتی مجوز حضور در جشنواره فجر ۹۸ را نگرفت، سرانجام در پاییز سال ۱۳۹۹، با اتمام مراحل صدا و ساخت موسیقی آماده‌ی نمایش شد.حواشی فیلم همچنان ادامه یافت و با وجود دریافت نقدهایی مثبت از آنها که فیلم را به طور خصوصی دیده بودند، پروانه نمایش از طرف وزارت ارشاد برای اکران در جشنواره فجر ۹۹ را دریافت نکرد. موضوعی که انتقادات زیادی را از طرف مردم و اهالی هنر به دنبال داشت. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 655248 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟