حادثه خونین برای سینا مهراد آقازاده سرشناس

سینا مهراد تصویر یکی از آخرین سکانس های پایانی سریال آقازاده را منتشر کرد.

به گزارش گروه چهره های رکنا: سینا مهراد در اینستاگرام خود عکسی از بازی خود در سریال آقازاده را منتشر کرد. سینا مهراد در این عکس خون آلود و زخمی روی زمین افتاده اما چهره و نوع بازی بازیگر جوان در این نقش حاکی از آن است با سکانسی نفسگیر و طاقت فرسا روبه رو بوده است.

سینا مهراد

آخرین قسمت سریال آقازاده جندی پیش پخش شد،سریالی که توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرد و در عین حال باعث شد بسیاری از سیاسیون نسبت به این سریال واکنش نشان دهند.

آقازاده یک مجموعه‌ تلویزیونی ساخت ایران به‌صورت نمایش خانگی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ و پخش آن از روز جمعه ۶ تیر ۱۳۹۹ آغازشد و تا ۱۹ دی ادامه داشت.سریال «آقازاده» در ژانر درام اجتماعی و سیاسی داستان یک آقازاده به نام نیما بحری (امیر آقایی) است که تخلفات اقتصادی مرتکب شده و یک مأمور به نام حامد تهرانی (سینا مهراد) که او هم یک آقازاده است، البته با خصوصیاتی کاملاً مخالف تلاش می‌کند تا دست نیما را رو کند.

پربیننده‌ترین سریال نمایش خانگی

به نقل از روابط عمومی فیلیمو، آمار میزان تماشای آنلاین آقازاده تا ساعت ۱۲ شب روز چهارشنبه ۱۲ شهریور در پلتفرم فیلیمو با ۲۵ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۸۶۵ دقیقه است که با مقایسه آمارهای پیشین رکورد تازه‌ای در تماشای آنلاین سریال‌های شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید و تا به حال این رکورد در دست سریال مانکن با ۲۵ میلیون و ۱۳۰ هزار دقیقه بود که توسط آقازاده شکسته شد.

حواشی زیاد سریال آقازاده

در یک سکانس ۳ دقیقه‌ای، شخصیت راضیه (پردیس پورعابدینی) با دادن یک شکلات به عنوان مهریه به شخصیت حامد (سینا مهراد) و خواندن خطبهٔ صیغهٔ عقد موقت از زبان خودش، موجب واکنش‌های اغلب منفی شد. شخصیت راضیه بر یک ساعته بودن صیغه تأکید می‌کند و سپس حامد در آن اتاق را می‌بندد.[۶]همچنین قبل از بستن در به زمین انداختن چادر نمایش داده می‌شد که این لحظه حذف و سانسور شد.

روز ۳ شهریور ۱۳۹۹، روزنامهٔ جوان وابسته به سپاه پاسداران با دفاع تلویحی از پخش این سکانس نوشت: «سریال آقازاده برای اولین بار رابطه‌ای مشروع را ترسیم کرده‌است» و در عین حال تأکید کرد که رویکرد پرداختن به این موضوع می‌توانست بهتر باشد و «پرداخت سطحی و بدون عمق» نباشد. در بخش دیگری از این یادداشت با اشاره به بازتاب‌های منفی این سکانس از سریال، آمده که «چرا ترسیم یکی از احکام اسلامی در یک اثر نمایشی تا این اندازه با واکنش منفی روبه‌رو می‌شود».

قسمت ششم مجموعه با تأخیر توزیع گشت و حدود ۱۵ دقیقه از این قسمت سانسور شد که برخی عوامل به این قضیه اعتراض کردند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 649029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟