بلایی که در صحنه سریال بر سر بازیگر قدیمی آمد / او تنها ماند !

به گزارش گروه چهره ها رکنا: غلامحسین لطفی با اشاره به وضعیت این روزهای خود گفت: در طول این ۱۵ سال چند مورد به صورت پراکنده و چند سکانس کوتاه کار کردم که نمی‌توانم بگویم کار مستمر و ادامه‌داری انجام دادم.

او در ادامه گفت: هشت، نه سال پیش سر یک سریال از بلندی افتادم در داخل استخر خالی از آب و کمر و پایم مجروح شد. ابتدا بعد از یک درمان معمولی خوب شد اما مجدد دردها و مشکلات برگشت و مجبور شدم عمل کنم. پارسال در اوج درگیری با این بیماری که خودم را آماده جراحی دوم می‌کردم، فیلم «نارگیل» برای بازی به من پیشنهاد شد. با اینکه نمی‌توانستم راه بروم و با کمک بچه خواهرم حرکت می‌کردم، می‌آمدم تهران و فیلمبرداری می‌کردیم و دوباره برمی‌گشتم قزوین. چون دیدم حضورم در فیلم طولانی شد یک خانه در تهران اجاره کردم تا فیلمبرداری تمام شود.

غلامحسین لطفی

غلامحسین لطفی با اشاره به مشکلاتی که بعد از آسیب دیدگی سر صحنه فیلمبردای به سراغش آمد، می‌گوید: من در حین فیلمبرداری آسیب دیدم. متاسفانه جامعه آنقدر بد شده که افرادی که صبح با من سر صحنه سریال بودند و سه ماه بود هر روز با هم کار می‌کردیم حتی شب حادثه نیامدند حالم را بپرسند. اوایل غمگین شدم و فکر کردم من آدم بدی هستم. هر چی زندگی‌ام را مرور کردم دیدم هرگز نه با کسی دعوا کردم و نه به کسی توهین کردم و همواره به همه احترام گذاشتم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟