هدیه شب یلدایی بهاره رهنما به مادران ایرانی
حجم ویدیو: 6.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:03

به گزارش گروه چهره‌های رکنا : بهاره رهنما بازیگر سینما،تئاتر و تلوزیون ایران در جدیدترین فعالیت هنری خود برنامه‌ ای به نام آفرود مزه‌ها را در 15 قسمت در صفحه اینستاگرامی خود منتشر خواهد کرد.

بهاره رهنما بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون کشور که چندسالی است در حمایت از بانوان مستقل و سرپرست خانوار فعالیت های خیرخواهانه انجام می‌دهد اینار با آفرود مزه ها از راه رسیده است.

بهاره رهنما درباره آفرود مزه‌ها به خبرنگار رکنا گفت: به احترام مقام والای مادران ایرانی و همه زحماتی که این فرشتگان برای ما کشیده‌اند آفرود مزه‌ها را درآستانه فرا رسیدن شب یلدا پخش می کنیم.

همچنین بهاره رهنما ادامه داد: این روزها به خاطر بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارها رونق ندارد و مشکلات اقتصادی بر زندگی همه تأثیرگذار بوده است. به همین خاطر تصمیم گرفتیم برنامه را در سایت هایی که نیاز به اشتراک دارند منتشر نکنیم تا مادران عزیز بتوانند به صورت آی جی تی وی و کاملا رایگان این برنامه را در صفحه اینستاگرام من ببینند.

وی در ادامه افزود: مادران سرزمینم ، در طی روز تمام وقت خود را برای همسر و فرزندانشان می گذارند به همین دلیل دوست نداریم درگیر پیچیدگی های اشتراک گیری تلوزیون های اینترنتی شوند به همین بهانه ما قصد داریم برنامه را به صورت رایگان و آسانتر در اختیارشان بگذاریم هرچند این هدیه کوچک در برابر همه زحمات مادران ایرانی نادیده است.

چندی پیش نیز بهاره رهنما با ساخت مستند صدام کن مامان که اولین مستند او بود از مادران ایرانی قدردانی کرده بود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 640981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟