پشت پرده توهین بهاره رهنما به قوم لر  + فیلم جنجال ساز
حجم ویدیو: 1.49M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

به گزارش گروه چهره‌ها رکنا: بهاره رهنما در برنامه اینترنتی شام ایرانی که این قسمت از آن بهاره رهنما، فلور نظری ، شهرزاد کمال زاده ، مریم امیرجلالی حضور دارند. این قمست از شام ایرانی حواشی خاص خود را به همراه داشت.

در قسمت قبلی این برنامه شوخی مریم امیرجلالی با فلور نظری درباره گیاه خواری واکنش های زیادی را به همراه داشت. پس از این حاشیه ها بهاره رهنما در پیامی ویدیویی اینطور گفت:

در لحظه و در هر دورهمی عادی ممکن بحثی به وجود بیاید ولی واقعا این برنامه ها برای حال دل شما و خنداندن شماها ساخته می شود کاشکی نکته های خوب رو برداشت کنیم . درباره خانم امیرجلالی واقعا منظوری نداشتند ،من دخترم گیاه خوار هستند و اصلا خانم نظری هم گیاه خوار نبودند.ماجرا فقط یک شوخی بود. لطفا حرمت آدم ها را نگه دادریم و ایشون هنرمند قدیمی و با سابقه هستند.

تولد بهاره رهنما

یک حاشیه جدید

اما در قسمت جدید این برنامه اینترنتی پای بهاره رهنما به حاشیه باز شد.در جدیدترین قسمت این برنامه بهاره رهنما در بخشی از صحبت‌هایش اینطور گفت :»ماشاءالله دخترهای امروزی سرو وضعشون نیکول کیدمنه ،طرز فکرشون لر »

این جمله بهاره رهنما واکنش‌های زیادی را به همراه داشت و برای مخالفت با حرف این بازیگر سرشناس حتی در فضای مجازی هشتگ راه انداختند. اما بهاه رهنما نیز به این موضوع واکنش نشان داد و با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اینطور نوشت:

Screenshot_2020-12-05 Bahareh Rahnama ( b rahnama) • Instagram photos and videos

این هم از فیلم “ دختر لر” که من بخاطر قدیمی بودنش اشاره کردم بهش و هیچ ربطی به قومیت نداره! خیلی ها میکن چرا توضیح میدی اما من توضیح میدم چون مردم برام عزیزن و خودم هم به نوعی لر محسوب میشم با احترام به همه مردم خوب کشورم خصوصا هم قومی های لر که با لهجه زیباشون در شام ایرانی صحبت کردم این پست رو گذاشتم که این سو تفاهم برطرف شه که اصلا موضوع مقایسه یک فیلم خیلی قدیمی و فیلم های به روز با بازی بازیگران جدید بود، خداوند همیشه ناظر و شاهد ارادت من به اقوام خوب و نجیب ایرانی است و کسانی که با تهدید و فحاشی خودشون رو لر معرفی میکنن بی شک فاقد اصالت و فقط در صدد تفرقه ‌پراکنی و حاشیه سازی هستند که البته این موارد تهدید از طریق وکیل محترم بنده در حال پیگیری است!

پی نوشت: از طوفان ها و توطئه های سخت تر از این گذشتم چون توکلم به خداوند است و اتکایم به مولایم علی.

بهاره رهنما

زندگی هنری بهاره رهنما

بهاره رهنما دهم آذرماه 1352 در اراک به دنیا آمد. این بازیگر مطرح مدرک کارشناسی حقوق قضایی خود را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسرسابق بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود. آنها دختری به نام "پریا" دارند که تجربه حضور در تئاتر "پنجره‌ها" و فیلم سینمایی "بانو" را دارد.

  بهاره رهنما برای اولین بار با یک فیلم به نام "افعی" که یک فیلم اکشن بود، به سینما‌ آمد. دومین تجربه او فیلم "عاشقانه" بود که با همسرسابقش (پیمان قاسم خانی) دراین فیلم بازی کرد.

بهاره رهنما در سال ۱۳۸۰ بازی در یک فیلم کمدی ( نان و عشق و موتور هزار) را تجربه کرد که نشان از توانایی او در زمینه فیلم های کمدی داشت و فیلم گاوخونی ساخته بهروز افخمی یکی از بهترین فرصت ها برای نمایش توانایی هایش باشد.

بهاره رهنما جاری(زن برادر شوهر) شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون می‌‌باشد. بهاره رهنما از معدود بازیگرهایی است که تحصیلات بالایی در حد دانشگاهی دارد و شاید به همین خاطر در عرصه سینما و تلویزیون کم کار است. بهاره رهنما در عرصه نویسندگی نیز فعالیت دارد و همچنین وی از معدود هنرمندانی است که وبلاگ می‌‌نویسد.

بهاره رهنما بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد. جالب است که روی کارت عروسی بهاره رهنما، شعری از سیمین بهبهانی نوشته شده بود.

بهاره رهنما بعد از ازدواج به همراه همسرش در یک برنامه حاضر شد و به سوالات مجری برنامه پاسخ داد. در ابتدای این گفتگو امیرخسرو عباسی از تعجبش در انتشار عکس ها و روانه شدن سیل تماس ها برای تبریک گفت اما بهاره رهنما گفت: کسی جرات نمی کرد با من تماس بگیرد اما ما خودمان از انتشار عکس های ازدواجمان بی خبر بودیم.

بهاره رهنما در بخشی از گفتگویش در این برنامه درباره جنجال پوشیدن لباس عروس گفت: بله من د ر۴۲ سالگی لباس عروس پوشیدم و عکس گرفتم و قطعا در انتخاب همسر یکی از ملاک های من موقعیت مالی همسرم بود اما چیزهای افسانه ای که می گویند صحت ندارد یا لااقل من ندیده ام، با خنده گفت: مگر اینکه حاجی پنهان کرده باشد.هاره رهنما درباره شرط ازدواجشان گفت: امام رضا (ع) باعث این ازدواج شد و امیرخسرو تنها شرط ازدواجمان را خواندن نماز اول وقت اعلام کرد.

بهاره رهنما در برابر مافیای سینما

بهاره رهنما به عنوان یکی از بازیگران زن سینمای ایران شناخته می‌شود که بارها درباره مافیای سینمای ایران واکشن نشان داده است. چندی پیش بود که این بهاره رهنما با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی بهاره رهنما بازیگر و کارگردان تاتر و سینمای ایران در اقدامی پیشرو، ویدئویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و اظهار داشت :چون اهل مناسبات باند بازی در سینمای ایران نیست، بدین‌وسیله فراخوانی را برای جذب سرمایه جهت ساخت سریال «دختران صفویه» منتشر می کند.

دختران+صفویه

انتشار این فیلم باعث شد فاطمه نعمتی به عنوان سرمایه‌گذار در پروژه «دختران صفویه» وارد شود. این سریال به کارگردانی بهاره رهنما و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی برای پخش در شبکه نمایش خانگی به زودی وارد مرحله پیش تولید خواهد شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636132 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟