مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی تا رعنا آزادی ور  + عکس ها و ناگفته ها

به گزارش گروه چهره‌ها رکنا : مهدی پاکدل که در سریال همگناه نقش آفرینی داشت و این روزها پس از اینکه با رعنا آزادی‌ور زندگی مشترکشان را آغاز کرده می‌توان جزء بازیگرانی به شمار آمد که در دوران کاری خود کم‌ترین حاشیه را به همراه داشته است.

مهدی پاکدل جوان‌تر که بود درمیان دیگر اهالی سینما و تلوزیون چهره‌ای عادی‌تر داشت اما این روزهاکه کمی با سن گذاشته است با موهای جوگندمی و تیپ‌های خاصی که می‌زند به یک تیپ ثابت رسیده. 

Screenshot_2020-12-07 MEHDI PAKDEL ( mehdipakdel) • Instagram photos and videos

مهدی پاکدل دهم تیرماه سال 1359 در تهران به دنیال آمده است. اگر اهل سینما و تلوزیون باشید حتما نام حسین پاکدل به گوش شما خورده و این بازیگر، نویسنده و کارگردان را خیلی خوب می‌شناسید. مهدی و حسین پاکدل برادر هستند. اما آنها برادر دیگری نیز به نام مسعود پاکدل دارند که عکاس و برنامه‌ساز ایرانی است.

اگر بخواهیم به سراغ پرونده کاری و هنری مهدی پاکدل برویم باید به نمایش جنبش انفیه در کلکته در تئاتر اشاره کنیم. همچنین او با حضور در فیلم سینمایی آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال 1379 وارد عرصه سینما شد. مهدی پاکدل در این فیلم با بازیگرانی مثل هدیه تهرانی ، بهرام رادان و حسن جوهرچی همبازی بود، داستان فیلم درباره دختری به نام مهتاب است که که در حال مسابقه با ماشین ها در خیابان است و با ماشین یک مسافر کش به نام ارسطو تصادف کرده و فرار میکند و در ادامه ماجراهای جالبی اتفاق می افتد.

سریال ستایش

مهدی پاکدل در طول عمر کار هنری خود در سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی زیادی ایفای نقش کرد اما در این میان همه نقش آفرینی‌ها می‌ توان به سریال ستایش توجه داشت.

مهدی پاکدل در سال 1389 در سریال پر طرفدار ستایش به ایفای نقش پرداخت و بار دیگر در تلویزیون خوش می درخشد، این سریال داستان زندگی دختری به نام ستایش را روایت میکند که که برای فراری دادن برادرش از سربازی به دوست او طاهر پناه برده و او را راضی میکند تا برادرش را از مرز رد کند، ولی برادر ستایش در مرز کشته شده و طاهر به زندان می افتد. بعد از رضایت دادن خانواده ستایش طاهر از زندان بیرون آمده و به خاطر علاقه اش به ستایش میخواهد با او ازدواج کند ولی با مخالفت خانواده ها روبرو میگردد.

مهدی-پاکدل-و-نرگس-محمدی

محمد رسول‌الله(ص)

مهدی پاکدل در سال 1391 با گریمی سنگین نقش ابوطالب را برای فیلم محمد رسول الله بازی کرد، گریم او را یک گریمور ایتالیایی به نام جیانتو دروسی بر عهده داشت. او در این فیلم نقش ابوطالب پدر حضرت علی و عموی پیامبر را در سه مقطع سنی بخوبی ایفا کرد، محمد رسول الله(ص) به کارگردانی مجید مجیدی داستان زندگی حضرت محمد را روایت میکند. ساره بیات، داریوش فرهنگ، مینا ساداتی و محسن تنابنده از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

بببببب

مهدی پاکدل و حوزه موسیقی

مهدی پاکدل به عنوان بازیگر ایرانی در امر موسیقی نیز فعالیت دارد. یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» نیز منتشر کرده که در زمان خود شنوده‌های زیادی را جذب کرد.

زندگی شخصی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل مثل هر جوان ایرانی که به سرو سامان می رسد ازدواج کرد. همسر او بهنوش طباطبایی بود. ازدواجی که در عرصه هنر رخ داد و این دو جوان هنرمند زیر یک سقف زندگی مشترکشان را آغاز کردند. این ازدواج در سال 1389 رخ داد و توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

بهنوش بختیاری و مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بعد‌ها در مصاحبه‌ای درباره نحوه آشنایی‌اش با بهنوش طباطبایی اینطور گفت: در هنگام کار بر روی پروژه مصائب دوشیزه با خانم طباطبایی آشنا شده و در همین مدت عاشق خنده‌های وی شده است. این زوج بعد از ازدواج هم بسیار پرکار و فعال بودند و هم عکس هایشان در بیشتر رسانه‌ها و سایت‌ها دیده می‌شد.

جدایی پرحاشیه بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل

زندگی برای هر آدمی پر از پستی و بلندی است ، مهدی پاکدل نیز از این قائده مستثنی نیست و در زندگی شخصی‌ای اش فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته است. اما شاید بتوان گفت جدایی از همسرش بهنوش طباطبایی یکی از شوک‌آورترین اتفاقات زندگی آقای بازیگر بود. آن هم یک زندگی که هرکسی غبطه آن را می‌خورد. اما این شادی و حرارت زندگی برای مهدی پاکدل و همسرش بهنوش طباطبایی دوام زیادی نداشت و کارشان به جدایی کشید. یک جدایی سراسر حاشیه آن هم پس از 5 سال زندگی مشترک.

ماجرای طلاق چه زمانی برملا شد

ماجرای طلاق و جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی از آنجایی آغاز شد که کاربران فضای مجازی متوجه شدند همه عکس‌های مهدی این زوج از صفحه ایسنتاگرامش پاک شده هرچند مدتی بعد مهدی پاکدل اعلام کرد صفحه‌اش هک شده بود و حالا دوباره مالکیت صفحه اش را پس گرفته است .

اما آنطرف ماجرا هم اتفاقات مشابهی رخ داد و بهنوش طباطبایی نیز همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

بهنوش طباطبایی

مهرم حلال ،جونم آزاد

مهرم حلال جونم آزاد را شاید بارها شنیده باشید ،این مثال قدیمی را می‌توان برای بهنوش طباطبایی هم می‌ توان به کار برد.ماجرا هم از این قرار است که وقتی طلاق مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی رسما اعلام شد رسانه‌ها به این موضوع پرداختند.

به طور مثال روزنامه ایران با چاپ گزارشی از نحوه جدایی این زوج، مهر تاییدی به شایعه جدایی شان زد. دراین گزارش آمده بود که در دادخواست طلاق آن‌ها هیچ دلیلی برای جدایی نوشته نشده و در روز دادگاه هم وکلای شان به نمایندگی از آن‌ها حاضر شده اند.

این طور که در روزنامه ایران آمده بود بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود. صد البته که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود.

مهدی پاکدل و حاشیه‌های بعد از طلاق

مهدی پاکدل هم بعد از جدایی گاهی با شایعاتی درباره ازدواج مجدد روبرو شده است. موقعی که پاکدل مشغول بازی در تئاتری با حضور رعنا آزادی ور بود، عکس‌هایی دو نفره از این دو بازیگر منتشر شد. انتشار این عکس‌ها خبر ازدواج مجدد آقای پاکدل با این خانم بازیگر را به راه انداخت که البته در حد همان شایعه باقی ماند.

عکسی از مهدی پاکدل در کنار رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل هم بعد از جدایی گاهی با شایعاتی درباره ازدواج مجدد روبرو شده است. موقعی که پاکدل مشغول بازی در تئاتری با حضور رعنا آزادی ور بود، عکس هایی دو نفره از این دو بازیگر منتشر شد. انتشار این عکس‌ها خبر ازدواج مجدد آقای پاکدل با این خانم بازیگر را به راه انداخت که البته در حد همان شایعه باقی ماند.

مهدی-پاکدل

رعایت نشدن فاصله بین آقا و خانم بازیگر در این عکس موجب گمانه زنی هایی از ازدواج مجدد مهدی پاکدل با رعنا آزادی ور شد اما این موضوع تا به این لحظه مورد تایید یا تکذیب هیچ کدام از این چهره های مشهور قرار نگرفته است .

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

اما ماجرای ازدواج این دو هنرمند کشورمان زمانی جنبه رسمی به خود گرفت که عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل زن برادر مهدی پاکدل عکس دونفره مهدی و آزاده را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و اینطور نوشت : «دوستتان دارم خصوصا کنار هم مبارکمان باشد.»

ax20iranbanou.com11211

رعنا آزادی ور کیست؟

رعنا آزادی ور متولد 17 فروردین 1362 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی ، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد.رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. رعنا آزادی ور در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج های جوان فیلم را بازی می کند که در داستان سه روزه سفر این زوج ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت های داستان با اتفاقات روبرو می شود.

اولین پست عاشقانه رعنا آزادی ور برای همسرش مهدی پاکدل

اما حاشیه‌ها وخبرهای مربوط به ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور همچنان ادامه داشت تا اینکه خانم بازیگری عکس از خودو همسرش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

Screenshot_2020-12-07 Raana Azadivar

طعنه به همسر سابق

او در متنی به مناسبت روز پدر نوشت : پدرم، تنها مرد زندگی من که قلبش فقط به مهر و نوازش می تپه، زبانش فقط از مهر و نوازش میگه و دستانش فقط به مهر و نوازش به سمت من روانه است.

خداوند حافظ مردان و پدرانی باشه که رسم عاشقی رو بلدن و الهی که دنیا پر شود از این مردان …

همچنین بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل که هیچ واکنش مستقیمی به ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور نشان نداده بود، ساعاتی پس از اعلام رسمی ازدواج آزادی ور و پاکدل، استوری از عدالت اجتماعی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

نقش همایون شجریان در ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

آلبوم رگ خواب همایون شجریان که در اسفندماه سال ۱۳۹۵ منتشر شد، شامل یک قطعه به نام ابر می‌بارد بود. ابر می‌بارد موزیک ویدئویی عاشقانه داشت که نقش اصلی آن را رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بازی می‌کردند. این موزیک ویدئو این روزها حسابی دست به دست شده و برخی به شوخی و جدی از نقش این موزیک ویدئو و آهنگ همایون شجریان در ازدواج این زوج می‌گویند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟