عکس هایی از بهاره رهنما و خانم های بازیگر که واکنش تند کاربران را به همراه داشت + عکس

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، شام ایرانی نام مجموعه‌ای ویدئویی به کارگردانی بیژن بیرنگ و تولید سال ۱۳۹۰ است. قسمت اول این سریال ۱۱ بهمن ۹۰ منتشر شد. این برنامه در سال ۱۳۹۳ هر جمعه از شبکه نسیم پخش می‌شد. ساخت فصل‌های جدید مجموعه شام ایرانی به کارگردانی سعید ابوطالب از زمستان سال ۱۳۹۸ کلید خورد و پخش آن از ۲۹ اسفند همان سال هر هفته پنجشنبه و جمعه در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شد.

شام ایرانی

این برنامه برای عرضه در شبکه نمایش خانگی ساخته شده‌است و خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی، بازیگران سینما و ورزشکاران رشته‌های مختلف در این برنامه باهم رقابت می‌کنند.

شام ایرانی و شیوع ویروس کرونا 

این روزها به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلایان، کادر درمانی تاکید بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی دارند. این هدف با اعمال محدودیت‌های بیشتر توسط دولت همرا بوده است. در این بین فلور نظری بازیگر معروف، در صفحه اینستاگرام خود پستی از پشت صحنه و عوامل برنامه شام ایرانی منتشر کرد که بسیار تامل برانگیز بود.

در این پست، هیچ کدام از عوامل و بازیگران این مجموعه ماسک نداشتند و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز اصلا رعایت نشده بود؛ این موضوع واکنش تند بسیاری از کاربران و مخاطبان را برانگیخت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629951 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟