سارا و نیکا باز هم در کانون حاشیه ها + عکس ها
حجم ویدیو: 880.67K | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

سارا و نیکا فرقانی عکسی از خود به صورت نقاشی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کردند.سارا و نیکا فرقانی اصل متولد 8 مرداد 1383 در تهران و ساکن سوئد هستند. این دو خواهر بازیگر هنوز یکسال نشده بود که وارد عرصه هنر شدند و با سریال پایتخت به شهرت رسیدند، در حال حاضر در سوئد زندگی می کنند، نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است و حالا با انتشار فیلم های خصوصی شان و فعالیت های خارج از خط قرمز در فضای مجازی بایکوت کاری شده اند.

سارا و نیکا فرقانی

اولین تجربه بازیگری سارا و نیکا

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، اولین تجربه حضور هنری سارا و نیکا به سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس در سال 1384 بر میگردد که 9 ماه بودند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.

سارا و نیکا

نحوه ورود به پایتخت

آقای رسول حاتمی بر اساس شناختی که از این خانواده در سریال دوباره زندگی داشت آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست دادن در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

سارا و نیکا فرقانی

علایق سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا در مصاحبه های گوناگونی که با رسانه ها داشتند همواره در پاسخ به این سوال که علاقه ای به بازیگری دارند پاسخ داده اند در حال حاضر هنوز تصمیمی نگرفته اند و دوست دارند درس خواندن را ادامه دهند. نیکا به دامپزشکی علاقه زیادی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار های سگ های مختلف منتشر شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 629320 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟