من آقازاده نیستم خودمم / به پدرم افتخار می کنم + فیلم و عکس ها
حجم ویدیو: 11.43M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

دارا حیایی پسر امین حیایی در لایو اینستاگرام خود گفت: زیاد شنیده ام که به من می گویند، آقازاده فرهنگی هستم. من در این خانواده با اسم دارا حیایی به دنیا آمده ام، با احترام و افتخاربه خانواده ام، پدر و مادرم را من انتخاب نکرده ام. استفاده من از اسم پدرم این است که برای من "هدف " می شود.

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، این بازیگر در خصوص استفاده کردن واژه آقازاده برای خودش از نگاه پدرش می گوید که اصلا عصبانی نمی شود و فقط می گوید که چقدر عجیب است.

دارا حیایی

دارا حیایی پسر امین حیایی از همسر سابقش مونا بانکی پور است . دارا حیایی مثل پدرش به عرصه بازیگری وارد شده است . دارا حیایی در فیلم سینمایی شعله ور هم بازی پدرش بود . 

امین حیایی/ دارا حیایی

مادر دارا حیایی

مادر دار حیایی، مونا بانکی پور یکی از بازیگران ایرانی است که اکنون فعالیت بازیگری ندارد. او سال 1375 از امین حیایی جدا شد و حضانت دارا به عهده گرفت. مونا به همراه پسرش دارا سال ها در خارج از ایران زندگی کردند و چند سال پیش به ایران برگشتند.

امین حیایی دارا حیایی

فعالیت مدلینگ دارا حیایی

دارا به جز بازیگری مدتی هم به عنوان مدلینگ فعلیت داشته است و در بعضی از بیلبوردهای تبلیغاتی شاید او را دیده باشید. دارا حیایی به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت راه پدر و مادرش را پیش گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟