انتقاد سیاوش خیرابی و فرزاد فرزین از حواشی مهاجرت برخی هنرمندان + فیلم
حجم ویدیو: 17.93M | مدت زمان ویدیو: 00:02:46

سیاوش خیرابی و فرزاد فرزین 2 هنرمند ایرانی درلایو اینستاگرام خود در خصوص مهاجرت برخی هنرمندان صحبت کردند؛ امیدوارم همه به راه راست هدایت شویم، همه ما صد در صد یک ایرادهایی داریم، به نظر من اشکالی ندارد، خارج از کشور کار کردن، حرف من این است که شلوغ بازی کار درستی نیست.

فرزاد فرزین در ادامه در خصوص اجرای کنسرت در ایران و خارج از کشور گفت: ما در کشور ایران زندگی می کنیم در ایران و خارج از کشور، مردم ما را می خواهند و کنسرت می گذاریم، این که یک عده اجازه کنسرت در داخل کشور را ندارند، به ما ربطی ندارد و در مقام پاسخ گویی در این باره نیستم.

سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی متولد ٢٩ آذر ۱۳۶۳ در تهران و بازیگر سینما و تلویزیون درایران است.او با بازی در سریال ترانه مادری به شهرت رسید.

این بازیگر از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینماگران جوان شرکت کرد. در سال ۱۳۸۶ در تله‌فیلم تلخون بازی کرد و در بازی در سریال ترانه مادری در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. او دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران است.اصالت سیاوش خیرابی تبریزی است.

فرزاد فرزین کرونا گرفت

فرزاد فرزین متولد ۳ تیر ۱۳۶۰ در تهران است. او خوانندهٔ موسیقی پاپ ایرانی است. او به جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی، آهنگسازی و تنظیم هم کرده‌است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و هفت آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقهٔ بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی و مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه و مانکن را داشته‌است. آخرین آلبوم فرزاد فرزین شانزلیزه نام دارد که در ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ روانه بازار شد. از جمله همکاران هنری وی می‌توان به مهدی ابراهیمی نژاد، حسین پور معصومی، پدرام شهرابی، امیر میلاد نیکزاد، یاشار خسروی، مهران خلیلی، مهرداد معافی و احمد امین پور اشاره کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625283 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟