پوشش خاص آنا نعمتی در کوهنوردی / هر روز جوان تر از دیروز + عکس

آنا نعمتی بازیگر مطرح کشورمان عکس هایی از کوهنوردی خود در فضای مجازی منتشر کرد.آنا نعمتی در سال 1356 در شاهرود به دنیا آمد. این بازیگر  در سال 1356 در شاهرود به دنیا آمد.آنا نعمتی بازی در تئاتر را در سال 1372 و با بازی در تنبورنوازان (هادی مرزبان) آغاز کرد. آنا نعمتی با بازی در مجموعه تلویزیونی دبیرستان خضراء (اکبر خواجویی) در سال 1374 به دنیای بازیگری معرفی شد.

آنا نعمتی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، آنا نعمتی بازی در سینما را در سال 1375 و با فیلم به نمایش درنیامده افسانه پوپک طلایی (خسرو شجاعی) آغاز کرداو بعد از گذاراندن دوره بازیگری زیر نظر مرحوم حمید سمندریان برای اولین بار در نقش کوتاهی در فیلم «هیوا» (رسول ملاقلی پور، 1377) ظاهر شد. اولین فیلمی که از او بر پرده سینماها به نمایش درآمد در سال 1378 و با نام عشق کافی نیست (مهدی صباغزاده) بود.اما با بازی در مجموعه تلویزیونی پرطرفدار مسافر» بود که به شهرت رسید.

آنا نعمتی

این بازیگر تا قبل از «پارک وی» (فریدون جیرانی، 1385) نتوانسته بود در سینما اعتباری برای خود دست و پا کند. اما در فیلم «پارک وی نشان می دهد که می توان در آینده روی او حساب ویژه ای باز کرد.

آنا نعمتی در فیلم «زن دوم» (سیروس الوند) یکی از نقش های اصلی را بر عهده دارد و در یک سکانس، جایی که از بهرام (محمدرضا فروتن) می خواهد که به او فرصت بدهد، بیادماندنی است.

آنا نعمتی

در سال 1369 در کلاسهای بازیگری تئاتر شرکت کرد و در واقع دلش میخواست یک بازیگر خوب و حرفه ای تئاتر شود و در ابتدا علاقه چندانی به بازی در سینما و تلویزیون نداشت.اولین کار جدی او نمایش ” تنبور نواز بود”.”.بازی در سینما از سال 1357 و با فیلم” افسانه پوپک طلایی” به کارگردانی خسرو شجاعی آغاز کرد؛ فیلمی که هرگز اکران نشد.

آنا نعمتی

در انتخاب نقش، مواردی که برایش حائز اهمیت هستند را کارگردان و فیلمنامه می داند.اولین فیلمی که با بازی او در سینما ها اکران شد، ” عشق کافی نیست” به کارگردانی مهدی صباغ زاده بود که در سال 1378 بر روی پرده رفت.

زندگی خانوادگی آنا نعمتی

پدر او مهندس و مادرش کارمند است.یک برادر به نام آرین دارد که 13 سال از خودش کوچک تراست.دارای مدرک دیپلم در رشته علوم تجربی است.در دوران مدرسه بسیار شیطان و در عین حال خیلی هم درسخوان بود بدترین نمره ای که در دوران مدرسه گرفته را هرگز فراموش نمی کند، نمره یک در فیزیک! البته این نمره بخاطر شیطنت های زیادش بود که خون دبیر فیزیک را بجوش آورده بود.

ازدواج وفرزند آنا نعمتی

آنا نعمتی همسر سابق ابوالفضل پورعرب است، حاصل این ازدواج دختری به نام رایکا است.او در مورد فرزندش می گوید:

خیلی خوشحالم که رایکا را دارم و خوشحالم که با سن و سال کم او را به دنیا آورده ام، چون الان خیلی با هم دوست هستیم. همیشه به خودم می گویم ای کاش در 17-18 سالگی به دنیا می آوردمش. رایکا انگیزه ی زندگی، کار کردن، موفقیت، پیشرفت و ساختن من است. بسیار دختر باهوشی است و منتقد کارهای من. یکی از دلایلی که بعضی از فیلم ها را بازی نکردم رایکا بود.چند تا از کارهای من را دید و گفت خجالت نمی کشی اینها را بازی کرده ای؟ این چه بازی است کردی؟ (می خندد) ولی خیلی جاها آمده و تئاترهایم را دیده و تشویقم هم کرده. خیلی بیشتر از سن اش می فهمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟