تغییر وزن باورنکردنی بازیگر مشهور فقط برای بازی در فیلم + فیلم
حجم ویدیو: 3.63M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، کریستین بیل را به عنوان سلطان تغییر شکل بدن می‌شناسند چون بر اساس نقش‌هایی که بازی می‌کند وزن خود را تغییر می‌دهد.این بازیگر ۴۶ ساله رکورد دار تغییر وزن در فیلم‌هایش شد!

کریستین چارلز فیلیپ بیل متولد ۳۰ ژانویه ۱۹۷۴ و هنرپیشهٔ انگلیسی، امریکایی است. این بازیگر هنگامی که در ۱۳ سالگی در نقش اول فیلم امپراطوری خورشید اثر استیون اسپیلبرگ بازی کرد، توجهات را به خود جلب کرد. نقش وی در این فیلم پسری انگلیسی بود که در حین جنگ جهانی دوم از پدر و مادرش جدا می‌شود و سپس خود را در اردوگاه نگاهداری ژاپنی پیدا می‌کند.

کریستین بیل

در سال ۲۰۰۰ و با بازی در فیلم روانی آمریکایی در نقش پاتریک بیتمن ستایش منتقدین را برانگیخت. او برای بازی در نقش ترور رزنیک در فیلم ماشین‌کار ۲۸ کیلوگرم وزن کم کرد و با این کار به بازیگر متد معروف شد. او در سه‌گانه بتمن با بدنی بسیار ورزیده ظاهر شد. او برای فیلم حقه بازی آمریکایی ۱۸ کیلوگرم وزن خود را افزایش داد. بیل برای فیلم معاون نیز افزایش وزن زیادی داد و وزن خود را به ۱۰۲ کیلوگرم رساند و در همان سال با کاهش وزن در فیلم فورد در برابر فراری ظاهر شد. بیل یکی از برجسته‌ترین بازیگران متد است.

کریستین بیل

بیل در سه‌گانهٔ بتمن نولان، در نقش بروس وین بتمن بازی کرد که تحسین منتقدین و بینندگان را نیز در پی داشت. او با بازی در فیلم مبارز، در سال ۲۰۱۰ توانست جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست بیاورد. در سال ۲۰۱۳، با بازی در فیلم حقه‌بازی آمریکایی توانست دومین نامزدی اسکار را به دست آورد. بیل برای فیلم رکود بزرگ نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شد. او همچنین در سال ۲۰۱۹ برای بازی در فیلم معاون نامزد دریافت اسکار شد و توانست جایزه گلدن گلوب برای بهترین بازیگر مرد فیلم کمدی یا موزیکال را بدست آورد. بیل تا کنون چهار بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621902 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟