عصبانیت شدید مریم امیرجلالی از توهین هایی که به او می شود / من و مجید یاسر فقط  همکار هستیم  + عکس

مریم امیرجلالی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: سر آدم درد میگیره از این پیامهای بی محتوا از این قضاوتهای بیجا بکجا داریم میریم.

از خواب بیدار بشید، انقدر بهم بی احترامی نکنید با این همه مشکلات هنوز بخودتون نیامدیدن؟

بس کنید.."

مریم امیرجلالی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، مریم امیرجلالی متولد 1328 در تهران میباشد. او دارای مدرک فوق دیپلم حسابداری است. چهارخواهر و سه برادر دارد و خودش یکی مانده به آخری است. پدرش بازنشسته ارتش است.مریم امیرجلالی یک دختر به نام هدیه و دو نوه به نام های کمند و فراز دارد که همگی 5 سال است در خارج از کشور زندگی میکنند.

مریم امیرجلالی

در بسیاری از سایت ها و رسانه های خبری اینترنتی گفته شده بود که خانم امیر جلالی با مجید یاسر و همسرش نسبتی دارد و همسر مجید یاسر ، دختر امیر جلالی است . اما چند وقت پیش خانم امیر جلالی با انتشار عکس زیر در صفحه ی اجتماعی اش ، نوشت :دوستان ، من و آقای مجید یاسر و همسرشون فقط همکار هستیم و هیچ نسبتی با یکدیگر نداریم .

مریم امیرجلالی

آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.شهرت او بیشتر به خاطر بازی در مجموعه های طنز سال های اخیر دهه 80 می باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟