ادعای عجیب اصغر سمسارزاده راجب سوپراستار ایرانی
حجم ویدیو: 4.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:39

اصغر سمسارزاده بازیگر پیشکسوت کشورمان در یک گفت و گوی دوستانه گفت: محمدرضا گلزار هر کاری کند، برایش حرف درست می کنند، محمدرضا گلزار خوشگل است، به من و توچه؟ مردم آدم خوشگل و تمیز را دوست دارند.

این بازیگر به حالت مزاح گفت: "من را می خواهند چه کار با این کله و بدون مو"

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، اصغر سمسارزاده متولد ۱۳۱۹ است. این بازیگر تئاتر، رادیو، سینما، تلویزیون ایرانی است. او از سال ۱۳۴۸ با فیلم آب بازی در فیلم‌های سینمایی را آغاز کرده‌است اما شهرتش را مدیون سریال مراد برقی (مجموعه تلویزیونی ۱۳۵۲با نام اصلی خانه به دوش)|و شخصیت اصغر ترقه است که از او چهره‌ای آشنا و مشهور ساخت.

اصغر سمسارزاده

این بازیگر را با نقش‌های کمدی می‌شناسند، اما دوستداران نمایش‌های جدی، حضور او در نمایش‌های مرحوم غلامحسین ساعدی چون پرواربندان و دیکته و زاویه را نیز به خاطر دارند

این بازیگر قدیمی و نام آشنا در فاصله سال‌های ۱۳۴۸ تا ۱۳۵۶ بیش از ۲۰ فیلم بازی کرد. اصغر سمسارزاده ابتدا از طریق حضور در تئاترهای لاله زار و سپس نقش‌های کوچک و بزرگ تلویزیونی و گاه سینمایی کوشید تا در این حیطه فعال باقی بماند. سمسار زاده مدتی است در برنامه رادیویی صبح جمعه با شما نیز فعالیت دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 621770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟