سکانس های آقای بازیگر که با حذف آن در فیلم تنگه ابوقریب دیده نشد +عکس

قربان نجفی بازیگر Actor سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر بیکارم و مشغول بازی در پروژه خاصی نیستم. چند پیشنهاد کوچک بوده که ترجیح دادم در آنها بازی نکنم و به فعالیتم در رادیو ادامه دهم.

وی با اشاره به کم کاری خود در بازیگری افزود: امسال صرفاً در سریال ستایش ۳ بازی کردم و بعد از آن چند کار دیگر پیش آمد که یا خودم نخواستم در آنها بازی کنم و یا در کل شرایط به سمتی پیش رفت که در آنها حضور نداشته باشم. مقداری از این کم کاری انتخاب خودم است اما خب در کل آن کارهایی که باید پیشنهاد شود، نمی‌شود.

این بازیگر سینما Cinema و تلویزیون درباره احتمال موفقیت سریال ستایش ۳ تاکید کرد: اگر بخواهیم منطقی به سریال ستایش نگاه کنیم طبیعتاً باید این سری از سریال با استقبال بسیار خوبی مواجه شود چون از لحاظ متن و کارگردانی به مراتب نسبت به دو فصل قبلی رشد داشته است. اما خب باید زمان پخش و شرایط آن زمان را هم در نظر گرفت تا ببینیم که از این اثر استقبال خواهد شد یا نه.

وی با اشاره به بازی در فیلم سینمایی Movie "تنگه ابوقریب" تصریح کرد: من در فیلم سینمایی "تنگه ابوقریب" بازی کردم و اتفاقاً نقش بسیار خوبی هم داشتم اما سکانس های بازی من بنا به دلایلی که نمی خواهم آنها را مطرح کنم از فیلم حذف شد.

بازیگر فیلم "پذیرایی ساده" درباره شخصیت خود در فیلم تنگه ابوقریب اضافه کرد: در این فیلم نقش فرماندهی را بازی می کردم که در جریان تنگه ابوقریب رشادت های فراوانی انجام می‌داد و در راه بازگشت خمپاره خورده و شهید می‌شود. این نقش فرمانده گردان بود و جزو چند بازیگر اصلی تنگه ابوقریب محسوب می‌شد.

نجفی با اشاره به دلسردی به وجود آمده به واسطه حذف حضورش در تنگه ابوقریب خاطرنشان کرد: واقعیت امر هنوز تنگه ابوقریب را ندیدم. من خیلی برای این فیلم زحمت کشیدم و دوست داشتم بابت پولی که دریافت کرده ام نتیجه تلاشم عینی شود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. بالاخره دوست داشتم در برابر دستمزدی که دریافت کردم کارم دیده می‌شد اما نشد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

سهیلا شوهر داشت اما تسلیم 100 دلاری مرد عرب شد!

فیلم لحظه رفتار بیشرمانه زائران عراقی در مشهد!

سجاد و دوست موقشنگش داعشی بودند! + عکس بدون پوشش

فیلم اعتراف راننده ای که پلیس شیراز را کتک زد + عکس

آخرین خبر از سرنوشت تلخ پرنیای 2/5 ساله کرجی + عکس

دستگیری عامل اصلی پرونده ضاربان پلیس راهور شیراز + فیلم

دردسر ازدواج برای دختر نخبه کنکور / نوشاد از همان دوران نامزدی مرا تحریم کرد

این 3 بچه محل مخوف آبادان را به هم ریخته بودند؟! + عکس

خواهرم با عشوه گری با خواستگار من ازدواج کرد

مهدیه در خانه خاله خانم شبی 300 هزار تومان می گرفتند!

امیر را جایگزین شوهرم کرده بودم ! / مرد بی نوا وقتی فهمید دنیا روی سرش خراب شد

این دختر پلنگ شیطون پسر بود!

فرزانه و بهاره اسدی دوست دارند روزی پلیس دنبال‌شان کند ! + عکس

 

کدخبر: 413203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟