اسکیت سواری روشنک گرامی با پوشش خاص + عکس

روشنک گرامی بازیگر سریال "هم گناه" عکسی از خود در حال اسکی سواری در کنار دوستش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.روشنک گرامی متولد 31 شهریور 1362 در تهران، و بازیگر است. این بازیگر فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد و لیسانس مهندسی معماری از دانشگاه سوره است، بجز بازیگری در نوازندگی نیز بسیار تبحر دارد. این بازیگر  ازدواج نکرده و مجرد است.

روشنک گرامی

رانندگی روشنک گرامی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، عاشق سرعت هستم و اغلب ماشینم را با سرعت بالا می رانم الان که پیر شدم عین پیرزن ها محتاط رانندگی می کنم (می خندد) اما مادرم هنوز هم در ماشینم نمی نشیند و از رانندگی من می ترسد.

طراحی لباس روشنک گرامی

هر وقت که آزاد باشم طراحی می کنم و لباس های دست دوز درست می کنم که بیشتر آنها به درد پوشیدن در زندگی نمی خورد و در واقع آرت فشن محسوب می شوند.

نوازندگی روشنک گرامی

موسیقی خیلی حالم را خوب می کند، من تار، ساکسیفون، عود، پیانو می نوازم و نواختن و گوش دادن موسیقی سرحالم می کند.

روشنک گرامی

بهم خیلی میگن خوابت میاد ؟

 

من بی حال نیستم ولی آدما خیلی بهم میگن خوابت میاد ؟، شاید بخاطر فرم چشام باشه، ولی واقعا من خیلی انرژی دارم ولی نمود بیرونی نداره انگار، بلد نیستم به خودم برسم هر چی که دم دستم باشه می پوشم، بلد نیستم زیاد به خودم برسم، هر کسی با من مشکل دارد اصلا نگاهم نکند، هر چند فکر نکنم کسی هم نگاهم بکند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620775 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟