انتقاد بادیگارد جنیفر لوپز از روحانی / استعفا بدهید + فیلم
حجم ویدیو: 6.84M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

احمد ایراندوست، بازیگر و بادیگارد کشورمان خطاب به رئیس جمهور در صفحه اینستاگرام خود گفت: تنها یک راه و بهترین راه است برای جناب آقای روحانی، که استعفا بدهند و انتخابالت زودرس برگزار شود و از ملت ایران عذرخواهی کنند. این مردم فقط به احترام خون شهدا و سردا بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی، سکوت کردهاند.

آقای روحانی، وضعیتی که به وجود آوردید، واقعا افتضاح است و به هیچ عنوان قابل قبول نیست، به نظر من بهترین کار این است که استعفا بدهید، شاید شخص دیگری بتواند این وضعیت نابسامان را جمع و جور کند.

احمد ایراندوست کیست؟

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، احمد ایراندوست متولد ۲۶ خرداد ۱۳۴۹ در آبادان است. احمد ایراندوست قبلاً بوکسور بوده که در سال ۱۳۶۸ به دلیل شکستگی فک، دیگر نتوانسته این رشته را ادامه دهد. 

احمد ایراندوست

او از سن ۹ سالگی به خارج از ایران مهاجرت می‌کند و بعد از گذشت ۷ سال زندگی در خارج در سن ۱۶ سالگی دوباره تصمیم به بازگشت به ایران می‌کند. بعد از اتمام دوره سربازی به امارات سفر می‌کند. احمد ایراندوست مدعیست که در دوبی بادیگارد شیخ محمد، حاکم امارات بوده‌است. او همچنین، ادعا می‌کند که در هالیوود محافظ شخصی افرادی چون جنیفر لوپز، نیکلاس کیج، ماریا کری و ویتنی هوستون برن ادامز ملتون جون بوده‌است.

علت بازگشت احمد ایراندوست به ایران

او علت بازگشتش به ایران را اینگونه بیان می‌کند که پس از ازدواج با همسرش که خواهر دو شهید است، به این نتیجه رسیده‌است که زندگی در شرایط آنجا با روحیات و عقایدشان سازگار نیست، این بود که تصمیم گرفت به ایران بازگردد.

احمد ایران دوست دوبار کاندید جشنواره فجر بازیگر مکمل مرد برای فیلمهای ایکس لارج و پا تو کفش من نکن شده بود، از سی و هشتمین و سی هفتمین دوره جشنواره فجر. ایراندوست در زمان تولید سریال شب‌های برره از طریق حسن شکوهی و محسن چگینی به مهران مدیری معرفی شد و مدیری هم نقش غول برره را با توجه به جثه اش به او داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 620597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟