حمله تند به شیلا خداداد بخاطر علتی عجیب ! + عکس ها

شیلا خداداد که در صفحه اینستاگرامش با موهای سفید و رنگ نکرده ظاهر شد، مورد انتقاد کاربران قرار گرفت. این بازیگر در این باره گفت که من یک خانم 40 ساله هستم و طبیعی است که موهایم سفید شود. شیلا خداداد در ادامه توضیح داد که مشکلی با این موضوع ندارد و طبیعی است که او در 40 سالگی موهایش سفید شده باشد.

شیلا خداداد

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد.شیلا خداداد متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران است.

شیلا خداداد دوران تحصیل خود را سپری کرد و در سال ۱۳۷۵ وارد دبیرستان شد. در دبیرستان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل پرداخت و در سال ۱۳۷۸ فارغ‌ التحصیل شد و به دانشگاه راه یافت.در دانشگاه آزاد رشته شیمی محض را برگزید و در این رشته شروع به تحصیل کرد.

شیلا خداداد

ورود شیلا خداداد به سینما

شیلا خداداد به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی وارد عرصه سینما شد و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است.

ورزش مورد علاقه شیلا خداداد، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است. او با بازی در فیلم اعتراض به سینما آمد.

ازدواج شیلا خداداد

این بازیگر و «فرزین سرکارات» چند سالی می شود که زندگی مشترک شان را با یکدیگر شروع کرده و ماحصل ازدواج آن ها  «سامیار و ساتین » است.

شیلا خداداد که به قول خودش شیفته بازیگری بوده، در زمانی که در اوج فعالیت حرفه ای اش قرار داشت، تصمیم گرفت در ابتدای زندگی مشترکش از این حرفه فاصله بگیرید و زمانش را بیشتر در خانه و کنار همسرش بگذراند.

شیلا خداداد و فرزندانش

هرچند که می گوید: به دلیل حرفه همسرش او بیشتر اوقات در مطب، بیمارستان و دانشگاه است، اما معتقد است اگر او هم در آن مقطع می خواست به بازیگری بپردازد و درگیر شب کاری ها می شد، نمی توانست آن طور که باید به زندگی مشترکش بپردازد. به ویژه این که دوست داشت خیلی زود مادر شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 620247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟