آواز خوانی سالار عقیلی بالای سر پدرش در بیمارستان / او عزادار شد + فیلم
حجم ویدیو: 9.36M | مدت زمان ویدیو: 00:01:26
سالار عقیلی خواننده سرشناس کشورمان بعد از انتشار خبر درگذشت پدرش ویدئویی غمناک در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: "پدرم رفت ،همه وجود و مهربانی و ستون زندگی ام ، پدرم رفت . پدرم مرد بزرگی بود که همیشه در کنار من بود و همچون کوهی استوار در کنار من بود، باهمه تلاش هایی که کادر درمانی و پرستاران کردند پدرم از پیش ما رفت و آسمانی شد، تقدیر و تشکر فراوان از کادر درمانی بیمارستان شهدای بندر گز دارم، بخصوص آقای دکتر یادگاری ریاست محترم بیمارستان و آقای دکتر کرد جزی و آقای دکتر افغانی ...."

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، سالار عقیلی متولد ۱۱ آذر ۱۳۵۶ در تهران است. او خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی است و دانش‌آموختهٔ هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ بازیگری تئاتر است.

آلبوم بسیار زیبای سالار عقیلی با نام در وادی عشق فیلم

او اصالتاً از پدری مازندرانی و اهل کردکوی و مادری آذربایجانی است. سالار عقیلی از ۸ سالگی فراگیری موسیقی را با نوازندگی سازهای مختلف آغاز کرد. برادر و مادرش علاقه‌مند به موسیقی و مشوق او بودند و پدرش که وکیل دادگستری بود بیشتر متمایل به پیشرفت تحصیلی او بود. او به هنرستان موسیقی رفت و از همان‌جا تصمیم به یادگیری آواز گرفت. او در طی بیش از ۵ سال نزد صدیق تعریف به فراگیری آواز پرداخت.

سالار عقیلی

هم‌اکنون عقیلی افزون بر اجرا و ضبط آثار موسیقی به تدریس موسیقی در آموزشگاه خود و در هنرستان موسیقی مشغول است. او همچنین گروه راز و نیاز را تشکیل داد. اعضای این گروه عبارتند از سالار عقیلی، حریر شریعت زاده، سحاب تربتی، روزبه زرعی، علی خشتی نژاد، مونیکا لران، علیرضا دریایی، فردین لاهور پور، محمدرضا اسکندری و بابک میرزایی، سهراب برهمندی، داوود منادی او به همراه این گروه کنسرت‌های بسیاری در داخل و خارج از کشور اجرا کرده‌است.

سالار عقیلی

در جشنوارهٔ موسیقی فجر سال ۱۳۷۵، سالار عقیلی در سن ۱۸ سالگی، برای نخستین بار به روی صحنه آمد و موجب حیرت تماشاچیان شد. حریر شریعت زاده نیز در آن کنسرت حاضر بود و به سبب تسلط بر آوازهای ایرانی، با شنیدن صدای سالار عقیلی به استعداد وی پی برد. پس از اتمام برنامه در رابطه با آوازهای ایرانی به صحبت نشستند و همین امر موجب همکاری‌های بعدی و در نهایت ازدواج این دو هنرمند شد. عقیلی پس از این اجرا برای همکاری با ارکستر ملی به رهبری فرهاد فخرالدینی دعوت شد. همسر وی با نام حریر شریعت‌زاده نوازندهٔ پیانو و دف است. سالار عقیلی هم‌اکنون علاوه بر اجرا و ضبط آثار موسیقی، به تدریس در آموزشگاه‌های موسیقی و نیز، تدریس در هنرستان موسیقی مشغول است. او که مدیر آموزشگاه موسیقی راز و نیاز است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 618974 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟