خانم بازیگر چشم رنگی ایرانی از "عاشقانه" تا "نجلا" + عکس

به گزارش گروه فرهنگی رکنا، سریال نجلا که این شب ها در حال پخش است. در آن برخی بازیگرانی نیز حضور دارند که تا به حال کمتر شاهد آنها در سریال های تلویزیون بوده ایم . یکی از این بازیگران سارا رسول زاده است. که در این سریال نقش اصلی سریال یعنی شخصیت نجلا را ایفا می کند .

البته او پیش از این در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی که سال 93 پخش شد دارای نقش کوتاهی بود و بعد از آن در سال 95 با سریال عاشقانه که در شبکه نمایش خانگی پخش میشد به خوبی دیده و شناخته شد.

سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا متولد 18 شهریور ماه سال 1368 می باشد و هم اکنون 31 سال سن دارد . او با مجری گری وارد تلویزیون و تصویر شد.

سارا رسول زاده

ورود سارا رسول زاده به عرصه اجرا به گفته خودش یک اتفاق بوده‌است. او می‌گوید: یک روز کسی که هرگز نفهمیدم چطور و از کجا من را میشناخت تماس گرفت و ازمن برای تست مجری گری دعوت کرد.

تست دادم و قبول شدم به این ترتیب اولین بار در سال 1388 وقتی 20 ساله بودم با برنامه ترمه طلا برای گروه کودک به کارگردانی محمدرضا حیدری مجری گری را شروع کردم

سارا رسول زاده

بعد از اولین تجربه اجرا در سال 1393 با سریال پرده نشین در نقش هاجر همسر یک طلبه به نام براتعلی با بازی محسن کیایی جلوی دوربین رفت. این تجربه خاص استعداد سارا رسول زاده در بازیگری را به رخ کشید.

شهرت با سریال عاشقانه

سارا رسول زاده با سریال عاشقانه منوچهر هادی به شهرت رسید اما قبل از این سریال که سه سال قبل در شبکه خانگی به نمایش گذاشته شد، اجراهای بسیار موفقی داشت.

سارا رسول زاده

سارا رسول زاده فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی است. با تئاتر دانشجویی شروع کرد و با شبکه خانگی به شهرت رسیده است.

سریال نجلا مجموعه پربیننده ای است که رسول زاده در آن نقش اصلی زن را بازی می‌کند و همین امر به شهرت او می افزاید . باید دید بازی او در این سریال چقدر مورد توجه قرر می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 616219 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟