کمک یک میلیون دلاری کیم کارداشیان به آوارگان و آسیب دیدگان از جنگ در منطقه قره باغ + عکس

کیم کارداشیان  ستاره مشهور تلویزیون آمریکایی به منظور کمک به آرتساخ یک میلیون دلار به حساب “بنیاد سراسری مالی-خیریه هایاستان” واریز خواهد کرد. قابل ذکر است تا کنون برای کمک به آرتساخ 90.6 میلیون دلار جمع آوری شده است.لازم به یادآوری است که در تاریخ بیست و هفتم ماه سپتامبر سال جاری میلادی، آذربایجان یک حمله گسترده ای را علیه آرتساخ آغاز کرده است.

عکس کیم کارداشیان

کیمبرلی نوئل کارداشیان  متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰ در لس آنجلس است. او مشهور به کیم کارداشیان؛ شخصیت تلویزیونی واقع‌نما، مدل، بازرگان و بازیگر اهل آمریکا است. او نخست به واسطه دوستی با پاریس هیلتون، و در سال ۲۰۰۷ پس از لو رفتن فیلم رابطه جنسی او با دوست پسر سابقش ری جی مورد توجه رسانه‌ها و اذهان عمومی قرار گرفت. بعد از این اتفاق در همان سال، او و خانواده‌اش در مجموعه پابه‌پای خانواده کارداشیان ظاهر شدند. موفقیت این مجموعه منجر به دنباله‌هایی از "جمله کورتنی و کیم میامی را تسخیر می‌کنند" شد.

کیم کارداشیان

سال ۲۰۱۰ کیم با درآمدی برابر ۶ میلیون دلار، پر درآمدترین ستارهٔ سریال‌های واقع نما شد. کارداشیان همچنین در حال گذراندن دوره کارآموزی وکالت در یک موسسه حقوقی در کالیفرنیا است و قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ پروانه وکالت خود را دریافت کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615793 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟