انتقاد تند بازیگر مطرح ایرانی به آموزش و پرورش + فیلم
حجم ویدیو: 9.56M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29

رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش در خصوص شرایط کرونایی فعلی و بازگشایی مدارس انتقاد کرد و گفت: " اخیرا خبری، خواندم که خیلی دلم گرفت، مبنی بر این که دولت عمارات از دانش آموزان روز اول مدارس خواسته است که به مدرسه بروند و نفری یک عدد تبلت به آن ها داده است و از آن ها خواسته است که در خانه بنشینند و درس بخوانند.

هزینه کردن اولیا برای بازگشایی مدارس در شرایط سخت اقتصادی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، رامین راستاد با تاسف در ادامه گفت: یاد کشور خودمان افتادم که 15 روز قبل از عرف هر سال با اصرار آموزش و پرورش مدارس با شرایط کرونایی باز شد، اولیا با شرایط سخت اقتصادی فعلی برای ثبت نام مدارس اقدام کردند، پدر و مادرها برای لباس مدارس، کتاب، سرویس و... هزینه کردند.

آموزش و پروش اعلام کرد که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنیم،  چه اتفاقی افتاد که دیگر مدارس باز نیستند؟! چرا بعد از این که پدر و مادرها هزینه کردند، این اتفاق ها افتاد؟مردم گناه دارند، آن شخصی که 3 فرزند دارد، گناه دارد، این پول ها را از کجا بیاورد، مدارس دولتی نامه داده اند که 300 هزار تومان پرداخت کنید؟حتی اگر خبر عمارات، خبر دروغی هم باشد، نباید در مملکت ما این چنین باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 615556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟