آفتاب گرفتن به سبک خانم مجری تلویزیون + عکس

 ژیلا امیرشاهی با انتشار این عکس نوشت:

"خدایا خودت مراقب عزیزانم باش،

که دیوار حادثه‌ها بلند است و دستان من کوتاه،

که ابرهای بیماری بسیارند و چتر امنیت من کوچک،

که اگر تو نباشی، خیالم از بابت هیچ چیز راحت نیست.

مراقب باش نه روانشان زار شود، نه جسمشان بیمار،

که من طاقت بغض و اندوه و بیماریِ عزیز، ندارم.

عزیزانم را، دوستانم را، خانواده‌ام را؛ به تو می‌سپارم

خودت آن‌ها را میان آغوش امن خدایی‌ات جا کن،

خودت ضامن آرامش و سلامتی‌شان باش،

که آنان با ارزش‌ترین دارایی من روی زمین‌اند،

و من فقط به «تو» می‌سپارمشان..."

ژیلا امیرشاهی

ژیلا امیرشاهی متولد ۲۸ فروردین ۱۳۴۵ در قزوین است. او مجری تلویزیون و گوینده رادیو است. ژیلا امیرشاهی فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد و بازرگانی در مقطع کارشناسی است. او بیشتر با اجرا در برنامه به خانه بر می‌گردیم شناخته شده‌است و در شبکه سلامت نیز به اجرا مشغول است.

ژیلا امیرشاهی با نقاش مشهور سید جمال الدین طبسی نژاد ازدواج کرده‌ و حاصل ازدواجشان ۳ دختر می‌باشد.امیرشاهی در ابتدا دبیر زبان انگلیسی در آموزش و پرورش بود اما به دلیل عدم رضایت از شغل خود و علاقه به گویندگی، وارد سازمان صدا و سیما شد. در سال ۷۱ به صورت مقطعی در گروه سیاسی و دانش فعالیت کرده و از سال ۷۳ وارد رادیو می‌شود که این آغاز کار حرفه‌ای اوست. برنامه جهان دانش اولین اجرای رادیویی اوست و پس از آن نیز در دو برنامه با موضوعات متفاوت به اجرا پرداخت که یکی برنامه ای ادبی به نام گل گشت و دیگری برنامه ای در حوزه دفاع مقدس به نام جلوه‌های پایداری بود.

ژیلا امیرشاهی

او در سال ۱۳۷۶ در برنامه «صدا در سیما» شرکت کرد و در سال ۱۳۷۹، برنامه پربیننده و پرمخاطب «به خانه برمی گردیم» را در دست گرفت، امیرشاهی چند سال به دلیل شغل همسرش از بینندگان برنامه «به خانه برمی گردیم» خداحافظی کرده و مدتی را در خارج از ایران زندگی کرد و پس از بازگشت به ایران دوباره مجری این برنامه شد و تا به الان نیز در آن حضور دارد، او می‌گوید: این برنامه برایم مثل بچه ای است که بزرگش کردم، خیلی دوستش دارم و روی آن تعصب دارم. از دیگر فعالیت‌های امیرشاهی، اجرای برنامه مادر، کودک، تندرستی در شبکه سلامت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟