منوچهر هادی: دست تک تک معلولین را می بوسم + عکس

منوچهر هادی در واکنش به انتقاد برخی معلولین و استفاده کنندگان ویلچر در خصوص سرنوشت شخصیت نکیسا در سریال دل با انتشار متنی نوشت: "سلام و درود به همه معلولینی که از ویلچر استفاده میکنن و سریال دل رو مشاهده کردن.

ظاهرا عده ای از شما عزیزان انتقاد کردین که چرا عقوبت نکیسا در داستان دل باید روی ویلچر طراحی بشه.همه شما عزیزان دل ما هستین بدون ترحم و بدون اغراق، همه شما دوست‌داشتنی و قابل احترام هستین برای همه مردم جهان و به طور خاص مردم شریف ایران.

سریال دل

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، منوچهر هادی در ادامه گفت: "نکیسا در سریال دل خودش باعث این معلولیت شده در اقدامی که تصمیم به خودکشی داشته. اصلا ارتباطی به کسانی که معلول مادرزاد هستند یا در سانحه ای ناخواسته و یا به اشتباه و یا تصادفی معلول شدند، ندارد.

چطور همچین برداشتی کرده اند بعضی از عزیزان معلول؟

مگر می‌شود شما رو دوست نداشت و در مورد شما اینطور قضاوت کرد؟

آیا یک قاتل یا خلافکاری که به هر دلیل مجازاتش اعدام است و مرگ پایان زندگی و یا عقوبت کارش هست را می‌توان با کسی که در راه خدا کشته شده، با هم مقایسه کرد؟ مگر هر دو مرگ نیست؟

سریال دل پشت صحنه

اگر یک دکتر یا یک قاضی یا یک فرد مذهبی یا یک پلیس تخلفی انجام بدهند می‌شود او و کار زشتش را به تمام همکاران شریفشان نسبت داد؟البته که نه.

شما برای شخص من بعنوان کارگردان این سریال محترم هستین و بنده اصلا این تحلیل را قبول ندارم، و این برداشت غلط از این صحنه را در مقایسه و ربط به معلولین عزیز ویلچری نادرست و اشتباه میدانم.شما عزیزان دل من هستین و دست تک تکتان را میبوسم.آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترمتان دارم.خدا نگهدارتون باشه"برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 610063 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟