مهران رجبی کرونا را شکست داد + عکس

 مهران رجبی بازیگر سینما وتلویزیون،درباره وضعیت جسمانی خود گفت:نسبت به روز‌های گذشته بهتر هستم، امروز تقاضای ترخیص دادم. اما پزشکان اعلام کردندکه چند روز دیگر در بیمارستان باشم تا شرایط جسمی ام بهتر شود.

گفتنی است؛ مهران رجبی هنرمند سینما، تلویزیون کشورمان از هفته گذشته به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری هستند.

مهران رجبی

مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس است.

مهران رجبی در ۱۲ دی ماه ۱۳۴۰ در خیابان امیری شهر کرج متولد شد. او اصالتاً اهل روستای واریان جاده چالوس بود و پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خواهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت.

اولین حضور مهران رجبی جلوی دوربین

اولین حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۶ در مجموعه تلویزیونی «بچه‌های مدرسه همت» تجربه کرد. در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم سینمایی کودک و سرباز به کارگردانی رضا میرکریمی نخستین کار سینمایی را در کارنامه‌اش ثبت کرد. نقش ستوده شده او در کودک و سرباز کاندیدای جایزه جشنواره فجر هم گردید که برای بازیگری تازه‌کار افتخار است.

مهران رجبی

با فیلم بعدی میر کریمی (زیر نور ماه) که رجبی در آن ایفاگر نقش یک روحانی رئیس حوزه بود مورد توجه همگان و به خصوص منتقدان قرار گرفت و پیشنهاد بازی در خانه‌ای روی آب و از کنار هم می‌گذریم به وی شد. مهران رجبی تاکنون در نقش‌های زیادی ظاهر شده که بعضی از آن‌ها همچون میرزاعلی اصغر قریب پدر محمد قریب در مجموعه تلویزیونی روزگار قریب همواره در اذهان خواهد ماند.

مهران رجبی

مهم‌ترین ویژگی بازی مهران رجبی این است که او نسبت به دیگر بازیگران سینما و تلویزیون ایران بسیار راحت و اصطلاحاً رئال و واقعی نقشش را بازی می‌کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608451 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟