خودشیفتگی شهره قمر در یک گفتگو / او بزرگان سینمای ایران را زیر سوال برد + فیلم و جزئیات
حجم ویدیو: 38.05M | مدت زمان ویدیو: 00:06:11

شهره قمر بازیگر سینمای کشورمان که خود را تنها بازیگر مطلق سینمای ایران می داند، با وجود کم کار شدنش هنوز خود را سوپر استار می داند و یکی از دلایل کم کاریش را مافیای سینمای ایران می داند، او به تهیه کنندگانی چون محمد حسین فرح بخش و محمدرضا شریفی نیا حمله کرد و گفت: قسمت اعظم سینمای ایران متاسفانه دست این افراد است که به نظر من این قسمت بخش آب دوغ خیاری است و بزرگترین ضربه را همین ها به سینما می زنند. باید اصل و ریشه سینمای ایران نابود شود و از اول ساخته شود.

به گزارش گروه هنری رکنا، شهره قمر در خصوص کرونا که این روزها میهمان ناخوانده کشورمان است گفت: اعتقادی به کرونا ندارم، احساس میکنم یک شایعه جهانی است.

شهره قمر

شهره قمر: اصلیتم کرد است

اصلیتم از سمت پدری کرد است. در واقع متولد کردستان هستم ، منتها شناسنامه ام صادره از تهران است.

ولی خب از افتخاراتم این است که بگویم من یک کرد هستم و محل تولدم یک شهرستان در کردستان بوده است. تحصیلات آکادمیک ندارم ، رشته اصلی ام حسابداری است. عاشق هنر هستم.

به موزیک خیلی علاقه دارم ، خودم هم می شود گفت به یک نحو موزیسین هستم ، گیتار را به صورت حرفه ای می زنم.

دختر هزار چهره سینما

بسیاری از مخاطبانش اعم از مخاطبان خاص و عام از اهالی سینما و غیر سینما و حتی منتقدان که او را به خاطر گریم های متفاوتش «دختر هزار چهره سینما» می نامند که همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته و تنها تکیه اش به بازیگریش بوده است.

شهره قمر

شروع فعالیت هنری شهره قمر

او بازیگری را از سال 1388 آغاز کرد.اولین حضورش در سینما در فیلم سینمایی انعکاس بود ، او در این فیلم توانست در قالب زنی اغواگر بنام «فرشته» بازی قابل قبول و باور پذیری را از خود ارائه دهد.با محاسبه تاریخ تولد درج شده در سایت رسمی این بازیگر و زمان فیلمبرداری فیلم انعکاس که در سال 1386 بوده است این بازیگر در آن فیلم 14 سال داشته است!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 607824 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟