عکس خانم بازیگر سریال آقازاده بدون چادر و آرایش متفاوت!

به گزارش رکنا، عکسی که پردیس پورعابدینی از نمایی از سریال آقازاده در صفحه رسمی اینستاگرامش گذاشته است.

پردیس پور عابدینی

پردیس پور عابدینی متولد 22 فروردین ماه سال 1379 می باشد و هم اکنون فقط 20 سال سن دارد .وی بازیگری را از طریق تئاتر شروع کرده است و دارای تحصیلات دانشگاهی رشته هنر می باشد.

پردیس پور عابدینی (1)

چگونگی ورود با دنیای بازیگری از زبان خودش

پردیس پور عابدینی گفت : حدود دو سال پیش بود که هنرجوی کلاس‌های بازیگری آموزشگاه استاد مسعود کیمیایی شدم. خانم نسیم ادبی بازی من را در نمایشی که در جشنواره تیٔاتر دانشجویی ثمر روی صحنه رفته بود دیدند و برای حضور در نمایش «قصه ظهر جمعه» انتخاب کردند.

وی در ادامه گفت : نمایشی که اوایل تابستان سال گذشته به کارگردانی ایشان اجرا شد. آقای بهرنگ توفیقی یک شب به دیدن نمایش ما آمدند، یک ماه بعد از دفتر آقای عنقا و توفیقی با من تماس گرفتند و خواستند تا برای تست بروم. من اصلا خبرنداشتم که برای بازی در چه کاری دعوت شده‌ام. بعد از چند جلسه صحبت و تست گریم و بازی برای این نقش انتخاب شدم. آقازاده اولین تجربه تصویری من است؛ البته قبل از آن یک نقش جزیٔی در یک فیلم کوتاه هم داشتم.

پردیس پور عابدینی (2)

بازیگر خوب بودن برایم مهم تر از شهرت است

پردیس پور عابدینی درباره اینکه ممکن است حواشی دنیای بازیگری به شهرت و اعتبار این روزهای او لطمه بزند هم گفت : می دانم که یکی دو بازیگر جوان که قبلا با کارهای آقای عنقا به شهرت رسیدند، با فعالیت‌های‌هایی که در فضای مجازی داشتند یک‌سری حواشی را به‌وجود آوردند. من در مقام قضاوت نیستم؛ فارغ از درستی یا نادرستی این رویکرد، به نظر من هرکس در انتخاب مسیر زندگی خودش مختار است. من همیشه دوست دارم در مسیر درستی قدم بردارم چون «بازیگر خوب بودن» برایم از شهرت مهم‌تر است.

پردیس پور عابدینی (4)

سریال آقازاده برایم مثل یک دانشگاه بود

پردیس پور عابدینی گفت : من خودم باید در چهار پنج کار سینمایی بازی می‌کردم تا تجربه همبازی شدن با این بازیگران حرفه‌ای و باتجربه نصیبم می‌شد. برای من که در ابتدای مسیر یادگیری هستم، «آقازاده» مثل یک دانشگاه بود. درست است که هنوز خیلی چیزها برای یاد گرفتن پیش رویم هست اما همین اولین گام درس‌های فراوانی برای من داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 606803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟