بازیگر خوش تیپی که ادرار گاو می نوشد ! + عکس

به گزارش رکنا، آکشای کومار ستاره بالیوودی، اخیرا در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرده که در آن ستاره های مشهور باید به سفر دو روزه‌ای به طبیعت بروند و با چالش های زیادی روبرو می شوند.

در این مسابقه آکشای کومار مجبور به خوردن چای ادرار فیل شده است.

زمانیکه در مصاحبه جدیدش از اکشای پرسیده شد «چطور تونستی چای ادرار فیل رو بنوشی؟» او گفت: «اصلا نگران نبودم. من هر روز به توصیه های آیورودا (طب سنتی هند)، ادرار گاو مینوشم پس نوشیدن این چای برام مشکلی نداشت»

آکشی کومار (3)

بیوگرافی آکشی کومار

آکشی کومار زاده ۹ سپتامبر ۱۹۶۷ با نام راجیو هاری اوم باتیا یکی از بزرگترین بازیگران هندی بالیوود است. پدرش درجه دار ارتش بود. نام مادرش ارونا بهاتیا است. او در سال ۲۰۰۹ جایزه پادما شری را از دولت هند دریافت کرد. او به پادشاه ژانرها معروف است و در این صنعت اسطوره است.

آکشی کومار (4)

آکشی کومار در امریتسار پنجاب به دنیا آمد. پدر او یک افسر ارتش بود و مادرش آرونا بهاتیا نام داشت. از دورانی که بسیار جوان بود، به عنوان یک اجراکننده شناخته شده بود؛ به خصوص به عنوان یک رقصنده. او پیش از اینکه به بمبئی برود، درچانی چوک دهلی بزرگ شد. دربمبئی، او در کلیوادا که یکی از مناطق تحت تسلط پنجاب بود زندگی می‌کرد. او در مدرسه دان بسکووسپس کالج گوروناناک خالسای بمبئی درس خواند. پس از گرفتن کمربند سیاه تکواندو در هند، یک دوره هنرهای رزمی را در بانکوک تایلند گذراند، درآنجا موای‌تای(Muay Tha) آموخت و به عنوان آشپز و پیش‌خدمت شروع به کار کرد. سپس به بمبئی بازگشت و آموزش هنرهای رزمی را آغاز کرد. یکی از شاگردانش که عکاس بود به او پیشنهاد مدل شدن داد. شاگردش به او یک کار مدلینگ در یک شرکت کوچک داد. او برای دو ساعت جلوی دوربین ژست گرفت. به دلیل حقوق بهتر، او مدل بودن را انتخاب کرد. یک روز صبح او پرواز خودش را برای یک آگهی در بنگلور از دست داد. ناامید شده از خودش، طبق عادت همیشگی به همراه نمونه کارهایش دور چند استودیوی مختلف چرخید و خوشبختانه عصر همان روز او برای نقش اصلی فیلم دیدار انتخاب شد.

آکشی کومار (2)

زندگی حرفه‌ای

آکشی کومار معمولاً در فیلم‌های رزمی و ماجراجویانه و اخیراً در فیلم‌های کمدی به بازی پرداخته‌است. او از سال ۱۹۹۰ تاکنون در بیش از ۱۰۰ فیلم ایفای نقش کرده‌است. اولین فیلمی که در نقش اول بازی می‌کرد فیلم سوگند نام دارد که در سال ۱۹۹۱ ساخته شده‌است. آخرین فیلم او که در سال ۲۰۱۲ به روی پردهٔ سینماها رفت رودی راتهور نام دارد که بعد از گذشتن هفت سال اکشی کومار بار دیگر در نقشی اکشن در این فیلم ظاهر شده‌است. او تا حالا چندین بار برای جایزهٔ فیلم فیر کاندید شده‌است و دو بار موفق به کسب این جایزه شده. او در بیشتر فیلم‌هایش، نقش‌های بدلکارانه را خودش ایفا می‌کند و به همین علت به جکی چان هند شهرت دارد. او بیشترین فیلم موفق را بعد از امیتاب باچان دارا است؛ که (از سال ۲۰۰۰ تا به حال فیلم‌های موفق بسیار زیادی در ژانرها مختلف بازی کرده‌است) او اولین نفر در هند بود که باشگاه ۱۰۰۰، ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ کرور را فتح کرده‌است و نزدیک ۴۰۰۰ کرور است. اویکی از بزرگترین بازیگران هندوستان است و به نام پادشاه همهٔ ژانرها معروف است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 605317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟