ادعاهای عجیب و غریب ریحانه پارسا + تصاویر

ریحانه پارسا بازیگر معروف اما پرحاشیه کشورمان است. ریحانه پارسا با بازی در سریال پدر به اوج شهرت رسید. ریحانه پارسا ​دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد. ریحانه پارسا زمانی که 21 سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر 38 ساله ازدواج کرد.فیلم لورفته ریحانه پارسا وروزبه بمانی را مشاهده کنید.

بعد از جنجال جدایی ریحانه پارسا از همسرش مهدی کوشکی این بار این بازیگر جوان و جویای نام جنجال دیگری به پا کرده است. هنوز جنجال طلاق و جدایی ریحانه پارسا از مهدی کوشکی نخوابیده بود که ماجرای جدیدی که اگر صحت داشته باشد می‌تواند برای روز‌ها به عنوان خبر داغ سایت‌ها و کانال‌ها باشد. موضوع از این قرار است که عکسی از ریحانه پارسا در حال رانندگی در کنار روزبه بمانی خواننده و شاعر منتشر شده است و مشخص نیست این عکس در کجا و در چه زمانی گرفته شده است

ریحانه پارسا روزبه بمانی

روزبه بمانی ۷ آذر ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمده است. او شاعر، ترانه‌سرا و خواننده است. وی فعالیت هنری خود را با بهروز صفاریان آغاز کرده و به عنوان ترانه‌سرا سابقه همکاری با هنرمندان نامی ایران از جمله معین، داریوش، گوگوش، منصور، سعید شهروز، محسن چاوشی، بهنام صفوی، محمد اصفهانی احسان خواجه‌امیری، کامران و هومن، محمد علیزاده، فرزاد فرزین، محسن یگانه، مهدی یراحی و کاوه یغمایی، بیژن مرتضوی، پویا را در کارنامه هنری خود دارد.

ریحانه پارسا روزبه بمانی

روزبه بمانی در جوانی فوتبال را به‌طور جدی دنبال می‌کرد. عضو تیم جوانان استقلال تهران بود و تا اردوی تیم ملی جوانان ایران در فوتبال رشد کرد. اما او فوتبال را ادامه نداد و به تحصیل در رشتهٔ مهندسی متالورژی مشغول شد. پس از مدتی از تحصیل در این رشته انصراف داد و دانشجوی رشتهٔ مهندسی نرم‌افزار شد و این رشته را نیز به پایان نرساند. در ادامه وی به تحصیل در رشتهٔ ادبیات فارسی پرداخت.

خانواده ریحانه پارسا

پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه‌دار است. او درباره پدرش گفت: "پدر سکوی پرش من است. " وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. از ویژگی‌های اخلاقیش می‌توان به تنهایی و خونه نشینی اشاره کرد. بعد از پایان فصل اول سریال تلویزیونی «پدر»، ریحانه پارسا، عکس‌های مدلینگش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نشان داد که شخصیت لیلا در سریال پدر با «ٰریحانه پارسا» متفاوت است. سپس سازندگان سریال «پدر» در پستی کنایه آمیز، او را به حذف از فصل دوم این سریال تهدید کردند. همچنین تهیه کننده سریال نوشت: "فصل دوم هیچ وابستگی به دیگر بازیگر‌ها ندارد و تنها به شخصیت پدر و مادر تاکید دارد. " بعد از اقدام غیرحرفه‌ای تهیه کننده سریال «پدر»، سعید سهیلی و مهدی سلطانی از ریحانه پارسا دفاع کردند و او را به ادامه راه تشویق کردند.

انتشار عکس های جنجالی

ریحانه پارسا

مدت کوتاهی بعد از پایان سریال پدر، پارسا با انتشار عکس هایی با آرایش و استایل نامتعارف به شدن جنجالی و حاشیه های جدی ایجاد کرد. حامد عنقا تهیه کننده می گوید: بعد از انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من و عوامل سریال بود. جهت اطلاع بگم همه مراسم های تقدیر که از طرف سازمان و نهادهای مختلف قرار بود انجام شود و حتی تاریخ و ساعتشان هم معین شده بود، کنسل شد.

ماجرای ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه پارسا، زمانی که ۲۱ سال داشت با مهدی کوشکی، کارگردان و بازیگر ۳۸ ساله ازدواج کرد. ریحانه پارسا، سومین ازدواج مهدی کوشکی بعد از جدایی از دومین همسرش، صحرا فتحی (کارگردان، بازیگر و گرافیست) است. آن‌ها در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکسی از خودشان در اینستاگرام، خبر ازدواج‌شان را در روز‌های شیوع ویروس کرونا اعلام کردند و نوشتند: "عهدمان در این قرنطینگی! " ریحانه پارسا فعالیت بازیگری‌اش را با سریال «پدر» در سال ۹۷ در نقش لیلا آغاز کرد و به شهرت رسید. او از طریق دستیار کارگردان به این پروژه معرفی شد و تست بازیگری داد و به گفته‌ی خودش از میان ۲۵۰ نفر برای این نقش انتخاب شد. او در مصاحبه‌ای در این‌باره گفت: "خداروشکر توانایی‌های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد. همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد.

سیل پیشنهادات جدید

او درباره نحوه انتخابش در سریال پدر گفته بود: برای نقش لیلا در سریال پدر حدود 250 نفر که حتی برخی از آنها بازیگران شناخته شده بودند تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم. خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد.

بازی درخشانش در اولین تجربه باعث شد سیلی از پیشنهادات برای بازیگری در سینما و تلویزیون دریافت کند اما تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود

ریحانه پارسا

او گفته بود: همیشه در زندگی بلند پرواز بودم و فکر می‌ کنم از همین رو چنین موقعیتی برایم پیش آمد؛ البته برنامه خودم هم بود و دیر یا زود به این موقعیت می رسیدم.

با اتمام مدرسه و حین تحصیل در دانشگاه، تصمیم گرفتم کار تئاتر را به صورت حرفه‌ ای شروع کنم و تصور می‌ کردم بعد از چند سال چنین اتفاقی برایم می‌ افتد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602186 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟