روح الله زمانی : چشم خوردم / ونیز نشد به اسکار می روم + عکس

روح الله زمانی بازیگر اصلی فیلم سینمایی «خورشید» ساخته مجید مجیدی که به علت مثبت شدن تست کرونا نتواست به همراه عوامل راهی جشنواره ونیز ایتالیا شود درباره وضعیت سلامتی و همچنین احساسش از نبودن در کنار عوامل فیلم در این جشنواره گفت: من هیچ علایم مشخصی ندارم که خودم متوجه شوم کرونا دارم یا نه، حتی یک سرفه هم ندارم که بگویم شاید کرونا باشد اما از شانس بد فقط تست من مثبت شد که این هم از بخت بد ماست.

روح الله زمانی

روح الله زمانی ادامه داد: من در این جشنواره نتوانستم همراه آقای مجیدی باشم اما مطمئنم که فیلم ما اگر پارتی بازی نباشد موفق خواهد شد. آنطور که من از خبرنگاران شنیدم صددرصد «خورشید» مورد توجه همه خواهد بود. در مورد من هم درست است که نتوانستم به این جشنواره بروم اما امیدوارم فیلم ما به اسکار برود و من آنجا با آقای مجیدی حاضر شوم. من ادعا ندارم که جواد عزتی هستم ولی هرچه داشتم برای این فیلم خرج کردم.

این بازیگر نوجوان که در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر مورد استقبال مخاطبان و اهالی رسانه قرار گرفت درباره هماهنگی برای ارتباط با او در زمان نشست‌های خبری در جشنواره ونیز هم عنوان کرد: آقای مجیدی و بچه‌ها به من گفتند که این چند روز آماده باشم چون امکان دارد که با من تماس بگیرند و باید مرتب و خوش‌تیپ باشم. دیشب آقای مجیدی در فرودگاه هم با من حرف زد و گفت آماده باشم.

روح الله زم: من چشم خورده ام، مادر و پدرم کرونا ندارند 

زمانی در پایان اظهار کرد: من فکر کنم بعد از جشنواره ملی فیلم فجر چشم خورده‌ام وگرنه مادر و پدرم که با من زندگی می کنند هیچ علامتی از کرونا ندارند.

«خورشید» فیلمی به کارگردانی مجید مجیدی و نویسندگی مشترک مجید مجیدی و نیما جاویدی که برنده جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر شده است، در بخش مسابقه هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز در ۱۸ نوبت برای منتقدان، خبرنگاران و هنرمندان حاضر به نمایش درخواهد آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 602069 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟