مریم امیرجلالی در مراسم عزاداری در تونتو کانادا +فیلم
حجم ویدیو: 2.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:21

مریم امیرجلالی ویدئویی از خود در مراسم عزاداری در تونتو کانادا در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.او بعد از انتشار این ویدئو در صفحه اش نوشت که این ویدئو مربوط به یک سال پیش است. مریم امیر جلالی بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایرانی ۲۹ آذر سال ۱۳۲۶ در تهران متولد شده است. وی از سال ۱۳۷۴ فعالیت در عرصه بازیگری را آغاز کرده و بازی در فیلم سینمایی دختر عمو پسر عمو، آخرین مجرد و سریال تلویزیونی متهم گریخت را در کارنامه هنری خود دارد. به تازگی ویدیویی از مریم امیر جلالی در کانادا با لباس مشکی در مراسم عزاداری حسینی منتشر شده است. برای مشاهده این ویدیو در پرشین وی همراه ما باشید.

مریم امیرجلالی

کارنامه هنری مریم امیرجلالی

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، آشنایی مریم امیرجلالی با مینا جعفرزاده و همسرش بهمن زرین پور (هر دو بازیگر) باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال ۱۳۷۳ وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش کرد.از معروف ترین فیلم های او می توان خانه به دوش , چهار چرخ , ترش و شیرین و مادر زن سلام را نام برد.

مریم امیرجلالی

کم کار بودن مریم امیرجلالی

اولین دلیل آن به دسته ها و گروه هایی بازمی گردد که در این سال ها شکل گرفته و هر کسی فقط به افراد گروه خودش نگاه می کند و اگر قرار است برای فیلم یا سریالی بازیگر انتخاب کند، سراغ آنها می رود و کاری ندارد که بازیگران مستعد دیگری هم برای ایفای آن نقش وجود دارند یا نه.

شکل دیگر کار هم این شده که فیلمنامه ای با کیفیت پایین نوشته می شود و براساس آن گروهی تشکیل می دهند و از بین دخترخاله و پسرخاله و اقوام و آشنایان کسی را می بندند و کار بی محتوا و بی سر و تهی را به عنوان سریال می سازند و روی آنتن می برند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600122 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟