علاقه شدید سارا بهرامی به لیلا حاتمی / هدیه تهرانی ستاره سینمای ایران + فیلم
حجم ویدیو: 11.32M | مدت زمان ویدیو: 00:01:47

سارا بهرامی در گفت و گو با فریدون جیرانی کارگردان مطرح کشورمان نظر خود را در یک جمله در خصوص 3 بازیگر زن ایرانی این چنین گفت:

-لیلا حاتمی: "خیلی دوستش دارم"

-هدیه تهرانی: " ستاره سینمای ایران"

-نیکی کریمی: " زن موفقی که می شود از او یاد گرفت"

به گزارش گروه هنری رکنا، سارا بهرامی در ادامه در مورد بازیگران زن جوان نو ظهور در سینمای ایران صحبت کرد و این اتفاق را یک رخ داد خوشایند و زیبا دانست.

سارا بهرامی متولد ۲ بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان است. او هنرپیشه سینما اهل ایران است.او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

بهرامی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و از ۹ سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.

او که در در نمایش‌هایی چون «راهزنان»، «متولد ۱۳۶۱»، «اگر..»، «هم‌هوایی»، «مخمصه» و… بازی کرده‌است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید.

سارا بهرامی اولین کار سینمایی خود را در سال ۱۳۸۸ با فیلم ایرانی-فرانسوی «تهرون» به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرد. او برای اولین بار برای بازی در فیلم ایتالیا ایتالیا به کارگردانی کاوه صباغ زاده نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر و جشن منتقدین و نویسندگان سینمای ایران شد.[همچنین وی توانست در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 598315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟