تاریخ دقیق پخش هفت قسمت پایانی سریال محبوب «Supernatural» مشخص شد

طرفداران سوپرنچرال چند ماهی است که منتظر هستند The CW سرنوشت قسمت‌های پایانی این سریال را مشخص کند، اما تا همین دیروز خبری در این رابطه منتشر نشده بود. تولید و مراحل پساز تولید Supernatural تقریباً تکمیل شده بود، اما شیوع کرونا تیم سازندگان و بازیگران این سریال را مجبور به ترک پروژه کرد، در نتیجه مدیران The CW تصمیم‌ گرفتند قید پخش اپیزودهای باقی مانده را بزنند.


ناتمام ماندن پخش Supernatural خبر بدی برای طرفداران بود، مخصوصا با توجه به اینکه فصل پانزدهم پایانی است برای این سریال، در نتیجه وقتی که تولید قسمت های پایانی سریال متوقف شد بسیاری از طرفداران نگران کوتاه شدن فصل و پخش نشدن چند قسمت پایانی شدند. البته سازندگان Supernatural اطمینان خاطر دادنـد که فصل پایانی را طبق برنامه تکمیل می‌کنند و روی آنتن می‌برنـد. اما تاریخ دقیقی برای انجام این کار اعلام نشد، چون مدیران The CW اطمینان نداشتند که چه زمانی می‌توانند بازیگران و عوامل پشت صحنه را دوباره دور هم جمع کنند و تولید را از سر بگیرند.

البته Supernatural تنها سریال The CW نیست که تولید و پخش آن تحت تاثیر شیوع کرونا دچار مشکل شده، دیگر نمایش‌های تلویزیونی این شبکه هم به سرنوشتی مشابه دچار شدند، از Riverdale (ریوردیل) و The Flash (فلش) گرفته تا Supergirl (سوپرگرل) و Batwoman (بت‌وومن) نتوانستند پخش را به اتمام برساند. اما حالا که چند ماهی گذشته و شرایط لازم برای تولید در بعضی از کشورها فراهم شده، The CW و بسیاری از دیگر شبکه‌ها و استودیوها در نظر دارند پروژه‌های نیمه تمام خودشان را هرچه سریع‌تر به پایان برسانند و آنها را روی آنتن ببرند. 

سریال سوپرنچرال یکی از طولانی ترین سریال های تاریخ است که پخش آن از سال 2005 آغاز شده و تاکنون بیش از 300 قسمت آن پخش شده است. جرد پادالکی و جنسن اکلس بازیگران اصلی این سریال ماورایی پر طرفدار هستند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 597148 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟